دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 17:32
پیشنهاد عبدالله ناصری:

جهانگیری! اگر حریف واعظی نیستی برو

عبدالله ناصری در پیشنهادی درباره اختلاف واعظی و جهانگیری در دولت گفت: اگر شأن جهانگیری توسط واعظی و نزدیکان روحانی رعایت نمی‌شود، کناره‌گیری کند بهتر است.
کد خبر : 320074

عبدالله ناصری در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره صحبت‌های روز گذشته جهانگیری بر عدم اختیارات در دولت، گفت: کارکرد جهانگیری در دولت یازدهم به اندازه این دولت نیست و روحانی و نزدیکان وی مانند واعظی فعالیت‌های رئیس‌جمهوری را محدود کرده‌اند.


وی با بیان اینکه تلقی اجتماعی و کنش‌گران سیاسی کشور در چند ماه اخیر محور و مدیریت مسائل اقتصادی و ارزی را با جهانگیری می‌دانند، افزود: جهانگیری بود که همتی را جایگزین سیف کرده و همچنین معاون اول رئیس‌جمهور درصدد بود که ویسه را وزیر صمت کند.


عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه کنش‌گران سیاسی باور نمی‌کنند که جهانگیری نتواند یک منشی تغییر دهد، ادامه داد: در جلسه‌ای با بخشی از اعضای دولت و مدیران ارشد، جهانگیری زمانی که دید مدیران تصمیمات وی را نمی‌پذیرند به کنایه گفت که اگر مشکل دولت من هستم، کناره‌گیری کنم.


وی با اشاره به اینکه آخوندی مردانه از دولت و وزارت راه و شهرسازی کناره‌گیری کرد، ولی اغلب مدیران دولت روحانی حاضر به کناره‌گیری نیستند، تصریح کرد: جهانگیری در زمان دستگیری برادرش فرصتی طلایی داشت تا درباره کناره‌گیری از دولت تصمیم‌گیری کند که این کار را انجام نداد و هم‌اکنون رفتن و نرفتن جهانگیری تأثیری در سرنوشت سیاسی وی ندارد.


ناصری در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا صحبت‌های دیروز جهانگیری دلیلی برای ناراحتی وی از روحانی است، عنوان کرد: وظایف معاون اول رئیس‌جمهوری گونه‌ای است که هیچ کسی مانند رئیس دفتر روحانی هم نمی‌تواند در کار وی دخالت کند، اما اگر شأن جهانگیری توسط واعظی و نزدیکان روحانی رعایت نمی‌شود، کناره‌گیری کند بهتر است.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی مطهری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
۰
واعظی و نوبخت جهانگیری رو داغون کردند! جهانگیری هم در پی قدرت هست
هلدینگ شایسته