دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 16:43
نماینده مردم ورامین در مجلس:

نمایندگان مجلس نگاه مثبتی به وزرای پیشنهادی راه و اقتصاد ندارند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان نگاه مثبتی به وزیران پیشنهادی اخیر رئیس‌جمهور ندارند.
کد خبر : 320065

سید حسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی چهار وزارتخانه اظهار کرد: بررسی اجمالی از صحن مجلس این‌گونه نشان می‌دهد که نمایندگان نگاه مثبتی به حضور محمد اسلامی در وزارتخانه راه ندارند، چراکه ایشان نه سوابق مناسبی در حوزه راه دارند و نه در حوزه مسکن.


وی افزود: به نظر می‌رسد اسلامی تاکنون ارتباطی با دستگاهی که قرار است تصدی آن را بر عهده بگیرد، نداشته است.


نقوی حسینی‌ با بیان اینکه مجلس به فرهاد دژپسند هم رویکرد مثبتی نخواهد داشت، گفت: نمایندگان معتقدند در شرایط کنونی باید وزیری بسیار توانمندتر از وی در رأس وزارت اقتصاد قرار گیرد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره معرفی محمد شریعتمداری به‌ عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، تصریح کرد: باید از رئیس‌جمهور پرسید که اگر شریعتمداری در وزارتخانه صمت موفق بود، چرا برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آن گستردگی معرفی‌ شده است و بهتر بود در همان حوزه ادامه فعالیت می‌داد و اگر توانایی اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت را نداشت، چرا برای وزارتخانه دیگری معرفی می‌شود؟


سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم شریعتمداری در حوزه صنعت موفق بود و توانست وزارتخانه‌ای را که یک سال پیش با وضعیت فشل به وی سپرده شد، قوام ببخشد.


نقوی‌حسینی درباره صلاحیت رضا رحمانی برای تصدی وزارتخانه صمت گفت: رحمانی در حوزه‌ای معرفی‌شده که بر آن مسلط است. رحمانی پیش‌ از این در حوزه صنعت فعالیت‌های خوبی داشته و به صنعت مسلط است و مجلس هم نگاه مثبتی به وی دارد.


انتهای پیام/4034/پ




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته