دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 16:44
حجت‌الاسلام مختاری:

ابزار و تکنولوژی روز دنیا ما را گرفتار کرده است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس گفت: ابزار و تکنولوژی روز دنیا ما را گرفتار خود کرده است و اصلاً به فکر آخرت نیستیم.
کد خبر : 320063
IMG_8320.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، حجت‌الاسلام  امرالله مختاری در نشست علمی انسانیت از دیدگاه امام حسین(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با بیان اینکه آن امام همام علاقه زیادی به ارتباط با خداوند از طریق برپایی نماز داشت، گفت: امام علاقه زیادی به ارتباط با خدای خویش داشت؛ حتی آن وقت که خود را در حلقه محاصره لشکر دشمن  می‌دید، به حضرت عباس (ع) مأموریت داد تا از دشمن فرصت یکروزه برای ادای نماز و ایجاد ارتباط بیشتر با خدا بگیرد.


وی افزود:امام حسین(ع) در کربلا خطاب به مردم آن زمان و لشکریان دشمن فرمودند که اگر دین ندارید و اگر اعتقاد به معاد و قیامت ندارید پس با اصول انسانیت و بشریت زندگی کنید و اگر از خطوط قرمز دین عبور کرده‌اید، حداقل حریم انسانیت و آزادگی را رعایت کنید.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس تصریح کرد: اکنون در قرن 21 زندگی می‌کنیم و ابزار و تکنولوژی روز دنیا ما را گرفتار خود کرده است و اصلاً به فکر آخرت نیستیم. باید پیرو امامی باشیم که می‌دانست اطراف او کاملاً محاصره شده و از طرفی عطش آب، خیمه‌گاه را فرا گرفته و هزاران مشکل سر راه این رهبر دینی قرار گرفته بود؛ اما حضرت بدون توجه به این دغدغه‌ها و در نظر گرفتن مشکلات دنیوی، به‌دنبال برپایی نماز و ارتباط با خدای خود بود و اصلاً نگران دنیا نبود.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته