دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسینی خبر داد:

هواداران زیر ذره‌بین افسر امنیتی AFC

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: برای رفع ایرادات ورزشگاه آزادی که مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا است، چهار گروه به کار و تلاش مشغول هستند.
کد خبر : 320024

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و السد قطر فردا در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.


بر این اساس، برای پیگیری تشریفات قبل از بازی دو تیم، محل تمرین السد، داوران بازی و ... گفتگویی با امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس و مدیر لجستیک در جام باشگاه‌های آسیا گفتگویی انجام دادیم که در زیر می‌آید:


آنا: آقای حسینی تیم السد قطر چه زمانی ایران را ترک می‌کند، بعد از بازی با پرسپولیس یا فردای بازی؟


تیم السد ساعت 4:25 بامداد چهارشنبه کشور را ترک خواهد کرد.


آنا: گروه داوران هم ظاهراً از ازبکستان هستند.


بله. داوران از ازبکستان هستند و روز گذشته وارد ایران شده‌اند و در هتل آزادی مستقر شده‌اند و ساعت 14:20 روز چهارشنبه از ایران می‌روند.


آنا: ظاهراً به دلیل حساسیت بالای بازی گروه ویژه و ناظرانی از AFC به ایران سفر می‌کنند.


بله. به‌ خاطر حساسیت بالای بازی افسران ویژه هم از AFC به استادیوم آزادی می‌آیند، از جمله پاوِل لوزاناُف که مدیر مسابقات بوده و به عنوان افسر امنیتی در ورزشگاه حضور خواهد داشت، ناظر پزشکی و دوپینگ، مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئول گروه و آنالیزور فنی، داوران پشت دروازه،  به‌ همراه هیأت AFC‌ برای این بازی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.


آنا: تیم السد قطر در کجا تمرین می‌کند؟


این تیم در ورزشگاه آزادی به تمرین خواهد پرداخت.


آنا: چه تدابیر امنیتی برای این بازی در نظر گرفته شده است؟


 از نظر امنیتی کارهای ویژه‌ای انجام می‌دهیم، به خصوص که پیش‌بینی می‌کنیم جمعیت زیادی در ورزشگاه حضور یابند، بنابراین تلاش می‌کنیم این بازی بدون هیچ اتفاق خاصی برگزار شود.


آنا: در صورت حضور 100 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه کارتان دشوارتر هم می‌شود، درست است؟


ظرفیت ورزشگاه آزادی 78 هزار و 116 نفر است و به هیچ عنوان بیشتر از این تعداد، نباید تماشاگر در ورزشگاه باشد.


آنا: برخی تماشاگران به دلیل کمبود جا به خصوص در طبقه دوم ورزشگاه آزادی به صورت ایستاده بازی را نگاه می‌کنند.


چنین چیزی نیست، پیش از این از کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌هایی مبنی بر تخلف برخی تماشاگران داشته‌ایم و این موضوع جریمه دارد و نباید اتفاق بیفتد.


آنا: ظاهراً بازار سیاه بلیت‌فروشی روز گذشته اتفاق افتاده و باعث ناراحتی برخی تماشاگران از گرانی بلیط شده است. از این موضوع اطلاعی دارید؟


من هم در رسانه‌ها این اخبار را دیدم، اما اطلاع دقیقی ندارم.


آنا: ظاهراً مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان آسیا دچار تغییراتی خواهد شد.


بله، رجیستری اولیه باشگاه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیای سال آینده برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است. در قالب پاور پوینت 44 صفحه اطلاعات باشگاه، هتل‌، معرفی افراد کلیدی باشگاه، رنگ لباس‌ها، رنگ دروازه‌بان ذخیره و ... به AFC ارسال شد.


آنا: آیا اسامی بازیکنان هم فرستاده شده است؟


خیر، آن دیگر رجیستری نهایی است، ما رنگ لباس‌ها، هتل‌ محل اقامت، استادیوم‌، فاصله هتل و استادیوم و ... را بررسی و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم.


آنا: به امید خدا اگر پرسپولیس به فینال آسیا صعود کند، چه برنامه‌‌ای برای بازی فینال دارید؟


ابتدا اجازه دهید به فینال برسیم، سپس برنامه‌های خود را در این زمینه اعلام خواهیم کرد. فعلاً تمام تمرکز خود را روی بازی برگشت مقابل السد قطر گذاشته‌ایم.


آنا: آیا بازیکنان جدید جذب شما پرسپولیس نظیر مهدی ترابی و ... می‌توانند در فینال پرسپولیس را همراهی کنند.


خیر، لیست نهایی بازیکنان به AFC ارسال شده است و دیگر آی‌دی‌کارت جدیدی صادر نمی‌شود.


آنا: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ایراداتی را از لحاظ سخت‌افزاری متوجه ورزشگاه آزادی کرده و گفته بودند که در صورت صعود پرسپولیس به فینال این ایرادات باید حتماً برطرف شود، چه تمهیداتی برای رفع این ایرادات دارید؟


در حال حاضر چهار گروه در حال کار برای رفع این ایرادات هستند، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیز برای رفع این ایرادات تلاش خود را می‌کنند.


در جلسه‌ای که پاول افسر امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا با آقایان ساکت، عرب، مومنی و گرشاسبی مدیر عامل سابق پرسپولیس داشت بر رفع این ایرادات تأکید داشت، اما قرار است در بازدیدی که پاول از ورزشگاه آزادی به عمل می‌آورد میزان پیشرفت کار را تعیین کرده و نقایص کار را توضیح دهد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته