دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 14:27
سجادی:

برنامه‌های دولت در کنترل تورم و بیکاری ناکافی است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برنامه‌های دولت در بخش کنترل تورم و بیکاری را ناکافی دانست و گفت: دولت از تجارب مدیران موفق استفاده نکرد.
کد خبر : 319993
س.jpg

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا بر ضرورت دقت رئیس‌جمهور در انتخاب افراد کارآمد به‌عنوان وزیر تأکید کرد و گفت: یکی از ریشه‌های ناکارآمدی دولت پرهیز از روش‌‌های علمی در اقتصاد بود، بنابراین لازم است سابقه مدیریتی وزرای پیشنهادی دولت در خانه ملت به‌دقت بررسی شود.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برنامه‌های دولت در بخش کنترل تورم و بیکاری را ناکافی دانست و گفت: متأسفانه دولت از تجارب مدیران موفق استفاده نکرد و افراد  ناتوان و کم‌تجربه را به خدمت گرفت و نمایندگان مجلس‌ هم نتوانستند از توان نظارتی خود به‌‌درستی استفاده کنند.


وی افزود: دولت می‌تواند با سیاست‌های اقتصادی مناسب و عملیاتی کردن نظریه اقتصاد مقاومتی مشکلات  را از بین ببرد.


سجادی در ادامه سخنانش با اشاره به این‌که دولت سیاست مناسبی برای حفظ ارزش پول ملی نداشت، گفت: به اعتقاد من شرایط اقتصادی نگران‌کننده است و دولت و مجلس باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند. دانش اقتصاد به شناخت پویایی و تعامل مکانیزم‌ها و تبیین رفتارهای اقتصادی در سطح کلان کمک می‌کند و بدون این شناخت نمی‌توان سیاست‌‌گذاری کرد.


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب