دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی امیدهای پرسپولیس:

پرسپولیس با لذت بیشتری فینالیست می‌شود/ دوری سرخ‌پوشان از استرس

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو ایوانکوویچ این توانایی را دارند که با شکست السد به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
کد خبر : 319939
01341806.jpg

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار برگشت پرسپولیس با السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارد. باوجوداینکه این تیم با 14 نفر در فهرست دارد اما انگیزه بازیکنان بسیار بالاست. فشار مضاعف روی تیم، مصدومیت امید عالیشاه و حسین ماهینی را به همراه داشت ولی باز هم دیگر بازیکنان آماده‌اند تا فینال آسیا را تجربه کنند.


وی افزود: پرسپولیس در تمامی رده‌های سنی دچار مشکل است. تیم امید که من در آنجا سرمربی هستم تنها با 13 بازیکن تمرین می‌کند و در چنین شرایطی اصلاً فضای رقابت بین بازیکنان وجود ندارد. خوشبختانه تیم بزرگسالان به‌دلیل آنکه انگیزه مالی خوبی که به آن داده می‌شود و بازیکنان پاداش تلاش‌هایشان را می‌گیرند در شکل فوق‌العاده‌ای به مصاف حریفان می‌روند و برای همین هم بخت زیادی برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ وجود دارد تا السد را حذف کنند.


کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد اینکه سرخ‌پوشان ایران چگونه می‌توانند السد قطر را حذف کنند، تصریح کرد: برتری یک بر صفر دور رفت شانس تیم برانکو را بسیار بالا برده است. بازیکنان آماده‌اند تا بهترین نمایش ممکن را ارائه کنند. یک تساوی هم صعود را حتمی می‌کند ولی من مطمئن هستم سرمربی تیم به شکلی بازیکنان را داخل زمین می‌فرستد که آنها بار دیگر برنده شوند و طعم حضور در فینال آسیا را با لذت بیشتری حس کنند.


وی در مورد اینکه هواداران چه نقشی در موفقیت پرسپولیس دارند، گفت: بارها عنوان شده که ورزشگاه آزادی جهنم حریفان پرسپولیس می‌شود. هواداران ما سهیم هستند و می‌دانند که ورزشگاه را تبدیل به بهشت می‌کنند. فوتبال جنگ نیست چرا که در صورت شکست در جنگ یا کشته می‌شوی یا به اسارت می‌افتی ولی در فوتبال پس از شکست درس‌های بسیار خوبی می‌گیری که با استفاده از آنها زندگی موفق‌تری را رقم می‌زنی، بنابراین هواداران پرسپولیس در بهشت آزادی فضایی ایجاد می‌کنند تا تیم محبوب‌شان بتواند السد را حذف و به دیدار نهایی صعود کند.


حلالی در مورد اینکه چه عاملی می‌تواند مانع صعود پرسپولیس به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شود، تصریح کرد: در بازی رفت استرس گل‌نخوردن باعث شد السد مغلوب پرسپولیس شود حالا در بازی برگشت بازیکنان پرسپولیس نباید اسیر این موضوع شوند. صبر و تعقل باید جایگزین بازی احساسی شود و من یقین دارم برانکو مربی باتجربه‌ای است و اجازه نمی‌دهد شاگردانش با ارائه بازی ضعیف فرصت حضور در فینال را از دست بدهند.


وی در مورد اینکه به نظرش چه بازیکنی زننده گل تیم پرسپولیس خواهد بود، گفت: تمامی بازیکنان پرسپولیس به دلیل اینکه نوع بازی این تیم به صورت چرخشی است شانس گلزنی برابر السد را  دارند، نمی‌توان فقط به مهاجمان برای رسیدن به گل امید بست، همه نفرات حتی دروازه‌بان نیز می‌توانند دروازه السد را باز کنند. البته شکی نیست که علی علیپور و گاودین منشا وظیفه گلزنی را در تیم برعهده دارند و پس از آنها دیگر بازیکنان مسئولیت زدن گل‌ برای تیم را دارند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته