دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1397 - 23:50
یک اقتصاددان در گفتگو با آنا:

پیشنهاد شریعتمداری برای تصدی وزارت رفاه از بی‌کسی است

یک اقتصاددان گفت: اینکه وزیری را از وزارتخانه‌ای برمی‌دارند و در وزارتخانه دیگری به کار می‌گیرند، نشان می‌دهد که گزینه‌های انتخاب برای دولت محدود شده است.
کد خبر : 319855
2eeb3ae8-9165-4534-9361-d5490f3ee605.jpeg

محمد طبیبیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های اقتصاد و رفاه اظهار کرد: مسئله بر سر این است که دولت گزینه‌های دیگری نداشته است؛ متأسفانه مجموعه مدیران کارکشته در این زمینه مجموعه‌ای است که در این سال‌ها از آن کاسته و محدود شده است.


وی افزود: اینکه وزیری را از وزارتخانه‌ای برمی‌دارند و در وزارتخانه دیگری به‌کار می‌گیرند دارای مسئله است؛ چراکه اگر این وزیر کارآمد بود باید در جایگاه وزارت قبلی خود می‌ماند و کار می‌کرد؛ اما اگر کارآمد نیست پس چرا در وزارتخانه دیگری به‌کار گرفته می‌شود؟ این مسئله نشان می‌دهد که گزینه‌های انتخاب محدود شده است و این موضوع در کل فرایند سیاسی کشور رخ داده است.


این اقتصاددان در ارزیابی عملکرد شریعتمداری بر وزارت صمت تصریح کرد: اقتصادی که آقای روحانی به‌ویژه در دولت دوم اجرا کرده است چندان معلوم نیست که با چه سیاست و کارکردی بوده است و چرا مشکلاتی که می‌شد پیش از این پیش‌بینی شود و بسیاری مطرح کردند، برای حل آنها تلاش و چاره‌اندیشی نشد؟ در کل، تیم اقتصادی دولت را موفق ارزیابی نمی‌کنم.


انتهای پیام/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته