دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1397 - 19:34
طالب‌تاش:

دغدغۀ دینی برای کارکنان حوزۀ فرهنگی دانشگاه‌ها ضروری است

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی داشتن دغدغۀ دینی را برای کارکنان حوزۀ فرهنگی دانشگاه‌ها ضروری دانست.
کد خبر : 319826
IMG_4284.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، عبدالمجيد طالب‌تاش در جلسۀ شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با تأكيد بر اينكه مجموعۀ فرهنگی واحدهای دانشگاهی، تلاش اصلی توسعۀ فعالیت‌های فرهنگی را بر دوش می‌کشد، گفت: فعالیت فرهنگی را می‌توان جزء سخت‌ترین کارها ارزیابی کرد؛ لذا برای حفظ نظم و انتظام جامعه، باید آن را با مراقبت بسیار انجام داد.


وی داشتن دغدغه دینی و فرهنگی برای کارکنان حوزه فرهنگی را  ضرورت دانست و بیان کرد: تلاش برای توسعه دینداری دانشگاهیان، وظیفه مهمی است و در این راه علاوه بر تلاش برای تغییر ظاهر دانشگاه، تأثیر بر دل‌های دانشگاهیان با هدف تعالی‌ درون آنها لازم است و موفقیت حاصل نمی‌شود؛ مگر اینکه ابتدا درون خود را اصلاح کنیم.


طالب‌تاش افزود: خودسازی و بی‌تفاوت‌نبودن نسبت به اتفاقات دانشگاه، ضرورت فعالیت فرهنگی محسوب می‌شود و تأکید بر آن است که فعالیت‌های فرهنگی براساس اسناد مکتوب و مصوب صورت پذیرد؛ پس نگارش این برنامه‌ها به‌منظور برنامه‌محور بودن، لازم است.


رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضرورت حفظ و ارتقای نیروهای ارزشی دانشگاه گفت: توجه بیشتر به تشکل‌های مذهبی، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید، زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را سرعت می‌بخشد.


در پايان اين نشست، اعضای شورای فرهنگی واحد گرگان به بیان نظرات و دغدغه‌های فرهنگی خود پرداختند.


انتهای پیام/4065/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته