دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1394 - 13:54

هادی نوروزی: اخراجم درست نبود/ داوران 5 امتیاز از ما گرفتند

کاپیتان پرسپولیس گفت: حساب گرما و خرابی زمین را کرده بودیم ولی انتظار نداشتیم اشتباهات داوری جریان بازی را عوض کند.
کد خبر : 31972

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در اهواز، هادی نوروزی در بازی دیروز تیمش مقابل استقلال صنعتی خوزستان در دقیقه 67 اخراج شد. وی درحالی با کارت قرمز مستقیم محسن ترکی روبه‌رو شد که تیمش دو بر صفر عقب بود و با 10 نفره شدن پرسپولیس شانس بازگشت این تیم به بازی کمتر شد. نوروزی در گفت‌وگو با آنا در خصوص اینکه آیا خود را مستحق دریافت کارت قرمز می‌دانست یا خیر، اظهار کرد:« خطای من آن قدر شدید نبود که محسن ترکی بلافاصله اخراج کند. من برای توپ تکل زدم و هدفم زدن پای بازیکن حریف نبود اما داور مسابقه گفت تکل خشن زدی و با کارت قرمز جریمه‌ام کرد.»


وی افزود:« ترکی با قضاوت غلط خود به تیم ما لطمه زد. اگر مرا به خاطر بی‌احتیاطی اخراج کرد، دقیقه 44 نیمه اول هم باید پیمان شیرزادی بازیکن استقلال خوزستان را به خاطر ضربه‌ای که با کف پا به سینه مهدی طارمی زد، با کارت قرمز جریمه می‌کرد اما داور مسابقه به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد. دو دقیقه قبل از اخراج شدنم هم خطا پشت محوطه جریمه روی طارمی را تمارض دانست و به او کارت زرد داد.»


کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد:«متاسفانه در دو هفته اول پرسپولیس از ناحیه داوری آسیب دید و اشتباهات داوری باعث شد 5 امتیاز حساس را از دست بدهیم. امیدوارم در بازی‌‌های بعدی داوران مرتکب اشتباهی نشوند. اگر داوران درست قضاوت کنند مطمئن باشید پرسپولیس می تواند در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.»


نوروزی یادآور شد: «ما در بازی با استقلال خوزستان با دو مشکل بزرگ خرابی زمین و گرمای هوا مواجه بودیم و انتظار این را نداشتیم که اشتباهات داور هم به آن اضافه شود. امیدوارم از بازی با سپاهان با قضاوت خوب داوران نتایج خوب پرسپولیس شروع شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته