دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1397 - 09:57

کشف بیش از یک تن موادمخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان قم خبر داد.
کد خبر : 319599
851.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی اظهار کرد: پلیس قم طی یک ماه گذشته اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام داده است؛ به‌طوری که طی این مدت، در مجموع یک‌هزار و 36 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 47 درصد افزایش داشته است.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به افزایش 33 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: با تلاش همکاران ناجا و مسئولان قضائی، اقدامات مفیدی در بحث مقابله با خرده‌فروشان مواد داشته‌ایم؛ به‌طوری که دستگیری خرده‌فروشان 36 درصد در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است. همچنین در جمع‌آوری معتادان متجاهر 34 درصد افزایش داشته‌ایم که کنترل معتادان در کاهش جرائم دیگر مفید خواهد بود.


درویشی تصریح کرد: اقدامات خوبی در استان قم در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شده اما تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با خرده‌فروشان ادامه خواهیم داد.


وی اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 8 مرحله طرح پاک‌سازی محله محور را اجرا کرده‌ایم که خوشبختانه رضایت مردم را نیز در پی داشته است.


انتهای پیام/4044/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته