دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در افتتاحیه نمایش «پینوکیا»

تماشاخانه ایرانشهر دو تهیه‌کننده رسمی معرفی کرد

در مراسم افتتاحیه نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی که شب گدشته برگزار شد تهیه‌کنندگان رسمی تماشاخانه ایرانشهر معرفی شدند.
کد خبر : 31959

به گزارش گروه فرهنگی آنا، نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی شب گذشته ۱۵ مردادماه با حضور چهره‌هایی چون عباس جوانمرد، محمد سریر، مجتبی میرزاجانپور، پریسا مقتدی و محمدرضا خاکی در تماشاخانه ایرانشهر افتتاح شد.


اجرای افتتاحیه نمایش «پینوکیا» را پیمان شیخی برعهده داشت. وی با اشاره به اینکه شهره سلطانی با گریم پشت میکروفون می‌آید، از کارگردان نمایش دعوت کرد تا صحبتی با حضار داشته باشد. شهره سلطانی در سخنانی کوتاه از حضور دوستداران و استادان تئاتر تشکر کرد و به آنها خوش‌آمد گفت.


سپس از عباس جوانمرد تقاضا شد تا صحبت کند که این پیشکسوت تئاتر خاطره‌ای از تجربه‌های شیرین خود در تئاتر نقل کرد و توضیح داد که چگونه توانسته با این هنر درآمیخته شود.


در بخشی دیگر از این مراسم محمد سریر به عنوان یکی از استادان شهره سلطانی سخنش را به موضوع رابطه هنر و هنرمند اختصاص داد و گفت: «یکی از نواقص هنر ما یک بعدی بودن آن است. جامعیتی برای کسی که کار هنری می‌کند لازم است تا فرد تاثیرگذار و ماندگاری باشد.»


وی با تاکید بر اینکه سلطانی در دو رشته هنری فعالیت داشته است، افزود: «من همیشه پشتوانه‌ای در کار سلطانی می‌دیدم.»


در ادامه این مراسم محمد سریر و مجید سرسنگی با اهدای لوحی ویژه، نورالدین حیدری ماهر و محمد قدس را به عنوان تهیه‌کنندگان رسمی تماشاخانه ایرانشهر معرفی کردند.


نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی و براساس نوشته استفانو بنینی و بازی پرستو گلستانی، محمد صادق ملک(ملکی)، محمد نادری، بهروز پناهنده، پوریا رحیمی سام، شهره سلطانی، هر روز ساعت ۲۱:۱۵ در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته