دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته نهم لیگ برتر انگلیس؛

حفظ رکورد شکست‌ناپذیری چلسی در دقیقه 6+90/ دبل مارسیال کفایت نکرد

تیم فوتبال منچستریوناید در نخستین دیدار از هفته نهم لیگ برتر انگلیس مقابل میزبان خود به تساوی رسید.
کد خبر : 319478
مارسیال.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در نخستین مسابقه از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال چلسی که فصل جدید را رویایی آغاز کرده و تاکنون شکستی نداشته است، در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج، میزبان منچستریونایتد و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو بود.


این دیدار برای آقای خاص از جهات مختلف مهم بود. نخست اینکه با نتایج ضعیف شیاطین سرخ در این فصل، در صورت شکست یونایتد در این دیدار به احتمال زیاد مورینیو اخراج می‌شد و از طرف دیگر ورزشگاه استمفوردبریج، جایی بود که آقای خاص خاطرات خوبی را در آن داشته است.


این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا آقای خاص با این تساوی فعلا استرس و نگرانی اخراج را نداشته باشد و در این اتفاق آنتونی مارسیال با دو گلی که زد، نقش اساسی در نجات مربی پرافتخار پرتغالی داشت، گرچه دبل این بازیکن برای پیروزی شیاطین سرخ کافی نبود.


ابتدا این تیم میزبان بود که موفق شد در دقیقه 21 توسط آنتونی رودیگر بازیکن آلمانی خود و روی پاس ویلیان، از شیاطین سرخ پیش بیافتد و نیمه نخست با همین نتیجه یک بر صفر به سود چلسی به پایان رسید.


اما در نیمه دوم آنتونی مارسیال فرشته نجات آقای خاص شد و موفق شد در دقایق 55 و 73 برای یونایتد گلزنی کند تا منچستریونایتد همچون بازی گذشته مقابل نیوکاسل، شکست را با پیروزی عوض کند. اما این پایان کار نبود و آبی‌های لندن موفق شدند در ششمین دقیقه وقت‌های تلف‌شده توسط بارکلی به گل برسند و رکورد شکستناپذیری خود را تا بدین‌جای فصل حفظ کنند.


منچستر یونایتد با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رسید و چلسی نیز با این تساوی 21 امتیازی و موقتا صدرنشین شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته