دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1394 - 11:29

رئیس سازمان بهزیستی کشور: خبرنگاری هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی با گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: خبرنگاری حرفه نام‌آور و نان‌آوری نیست، هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است.
کد خبر : 31945

به گزارش گروه اجتماعی آنا، در ابتدای پیام تبریک انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت 17 مرداد آمده است: قسم به قلم و آنچه می‌نگارد! این آیه از سوره «قلم» در قرآن کریم حرمت، قداست و رسالت قلم را چنان آشکار و شیوا بیان می‌کند که گویی قلم، گرانبهاترین ابزاری است که خداوند برای روشنگری و حقیقت‌گویی به بشر اهدا کرده است. نگاشتن و به خصوص نقل و انتشار صادقانه و بی‌کم و کاست اخبار وظیفه‌ای بس خطیر و دشوار است که خلوص و صداقت بی‌حد می‌طلبد.


در ادامه پیام معاون وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور آمده است: خبرنگاری حرفه نام‌آوری و نان‌آوری نیست، هنر کشف و درک حقیقت و بیان دلیرانه آن است. چه بسیارند غیور مردان و آزاد زنانی که جان شیرین را در راه پاسداری از قلم حق نویس خود فدا کرده‌اند و نام آنان همواره بر تارک «حق گویی و آزاداندیشی» می‌درخشد و این افتخار را در فروغ جاودانه این سخن پربار مولای آزادگان حضرت امیرالمومنین علی (ع) یافته‌اند که «حق را بگو؛ گرچه هلاک شوی.»


در ادامه این پیام آمده است: 17مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران آزاداندیش، پر تلاش و پرشور حوزه اجتماعی و بهزیستی تبریک و تهنیت می‌گویم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی برای فرهیختگان اهل قلم، امیدوارم حق جویی و راستگویی آرمان همه ما باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته