دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر طهرانچی:

نتایج تصمیمات درباره داوطلبان پزشکی در سامانه ثبت‌نام دانشگاه اعلام می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به زودی نتایج تصمیمات اتخاذشده در مراجعات حضوری داوطلبان پزشکی در سامانه‌های دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر : 319371

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی با اشاره به حل مشکلات به وجود آمده برای داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به‌زودی نتایج تمام تصمیمات اتخاذشده در مراجعات حضوری داوطلبان پزشکی در سامانه‌های دانشگاه اعمال و به داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.


وی افزود: از روز اعلام نتایج قطعی رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط برای مراجعه و دریافت شکایات داوطلبان عزیز و مراجعه‌کنندگان محترم فراهم شده که در همین رابطه کلیه درخواست‌ها به طور دقیق بررسی و پیگیری می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبان عزیز هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند چرا که به محض انجام کارهای اداری، از طریق سامانه‌های دانشگاه برای ثبت‌نام و سایر مراحل اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
نگین امامی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
۰
با سلام امسال با اعلام نتایج ذخیره‌ها من و امثال من بسیار امیدوار شدیم و به مدت ۲ هفته از درس باز ماندیم جواب ما را چه کسی می‌دهد با این رتبه سر کلاس روزانه نشسته است بعد ما باید منتظر جواب ذخیره ها باشیم که آن هم هیچچچ بعد جزوه ذخیره‌ها بودم در دانشگاه اصفهان در رشته پرستاری و مامایی قبول ازین که جواب نهایی اعلام شود اعلام کردند مامایی پرشد اخهههههه چرا هنوز هیچ اسمی نیامده بود ولی خواهشمندم به این مشکل رسیدگی کنید آینده خیلی‌ها درگیر است ممنون میشم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
۰
سلام.خداکنه راست بگید و به بچه‌ها سر و سامانی بدین.اینده بچه‌ها رو اونقدر الکی تصور نکنید یکم براتون مهم باشه.ما که منتظریم .شما اینقدر این مدت ما رو منتظر گذاشتید که تو تاریخ چنین انتظاری کشیده نشده.
سپیده قنبرپور
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
۰
با این طراز من باید حداقل در دانشگاه طبس قبول می شدم چرا من را ذخیره شهرکرد و دهاقان اعلام کردن
واعظي
France
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
۰
من با وجود اينكه جزو قبولي‌هاي ذخيره قطعي هستم دانشگاه من رو ثبت نام نمي‌كنه و ميگه ظرفيت نداريم خواهش مي‌كنم كمك كنين
واعظي
France
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
۰
من با وجود اينكه جزو قبولي‌هاي ذخيره قطعي هستم دانشگاه من رو ثبت نام نمي‌كنه و ميگه ظرفيت نداريم خواهش مي‌كنم كمك كنين
Amir
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
۰
معلوم نیسته اعلام نتایج رشته های غیر پزشکی رو چرا اعلام نمیکنن فقط الکی تمدید میکنن ثبت نامو
امید
United States of America
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
۰
چرا نظرات ثبت نمیشه
امید
United States of America
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۰
سلام
چرا تمام اولویتها رو بررسی نکردید چرا باید با رتبه پایین‌تر قبول بشه و رتبه علمی بالاتر قبول نشه و از درس زده بشه و بگه هر چی بخونیم بازم یه روش برا حذف ما پیدا می‌کنن چرااااا شما چطور می‌خوایید جواب بدید به یه بچه زیر بیست سال با اون همه‌ آرزوی بر باد رفتش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
۰
اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۶ چه وقت است دکتر طهرانچی و طهماسب کاظمی ؟
امید
United States of America
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
۰
سلام میشه لطف بفرمایید و بگید آخرین تراز قبولی پزشکی در ضعیف‌ترین مناطق چه عادی و چه خودگردان چند بوده تا ما هم سر در بیاریم لااقل ناراحت ضایع شدن حقمون نباشیم بگیم خب بالاتر بوده قبول شده و راحت کنار میایم و بریم پی کارمون یه کارنامه لطفا مثل سراسری به بچه‌ها بدید تا عملکرد درست شما رو ببینن دیگه اعتراضی هم نخواهد بود.
.
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
۰
فقط وضعیت اونایی که حضوری شکایت کردن بررسی میشه؟ما فقط به واحد قبولیمون شکایت کردیم،یعنی به شکایت ما رسیدگی نمیشه؟
امید
United States of America
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
۰
سلام لطفا به تمام شکایتها رسیدگی کنید من قبل از اعلام ذخیره قطعی مراجعه کردم کلی دوندگی کردم برای اینکه هر کس به حق در جایگاهش قرار بگیره هر کس از نظر سطح علمی بالاتره بره و درسش رو بخونه و تمام اولویتها بررسی بشه نه که مسئولین دانشگاه سلیقه‌ای خودشون مناطق رو انتخاب کنن اگر اینطور بود دیگه انتخاب رشته برا چی بود لطفا ظرفیت مناطقی رو که بستید باز کنید چرا بچه من با اختلاف باید دام بخونه و دوباره همون دام رو زدن اگر کارنامه سبز مثل سنجش بدید همه چیز حل میشه چرا همه جیز در خفاست شفاف سازی کنید هی بچه‌ها رو امید وار نکنید تا تکلیفشون زود مشخص بشه
ارین اصلانی
Netherlands
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
۰
سلام
بنده از ذخیره‌هائیکه فقط یک عنوان آن هم پرستاری سراب اعلام شده بود با وجود ثبت نام الکترونیکی و گرفتن شماره دانشجویی و تکمیل فرم شماره ۱۵ و اطمینان گرفتن برای پذیرش متاسفانه در اعلام نتیجه مردود اعلام شدم ای‌ کاش روحیه و روان این بچه‌ها وخانواده‌ها را مسئولین محترم دریابند و شما را بخدا بفرمایید بالاخره تکلیف این بچه‌ها چی میشه؟
با سپاس فراوان
.
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
۰
لطفا همه نظرات رو بزارین، دل بخواهی نذارید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
۰
لطفا مشکل این دسته از بچه ها که ابتدا در نتایج ذخیر ۱ رشته داشتند و بعد در دانشگاه مذکور پذیرفته نشدند اما دارای تراز بالا بودن و کسانی در دانشگاه های پایین تر با همان تراز درحال تحصیل هستن خواهشا با روحیه ما بازی نکنید در حق ما ظلم شد.


لطفا نظر را ثبت کنید
ن . م
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
۰
سلام
من چند سالی است در کنکور شرکت می‌کنم ولی به دلیل نداشتن سوابق تحصیلی و سهمیه تراز و رتبه‌ام از دیگر داوطلبان کمتر میشه ولی شما ملاکتون سوابق تحصیلی هست. من خواستار قبولی در رشته های پیراپزشکی هستم ولی متاسفانه 7 ساله پی‌در‌پی شرکت می‌کنم و از قبولی خبری نیس. لذا از شما خواهشمندم تکمیل ظرفیت باشد یا حداقل در دور‌ترین نقطه ایران منو پذیرش کنید. به خدا خسته شدم هزینه کانون و... کلاسا و ازمونا رو ندارم بدم تو رو خدا به منم کمک کنید حداقل تکمیل ظرفیت بذارید.
ن. م
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
۰
این که همه رو از نظر علمی می‌سنجند در ازمونها چگونه است که ملاک سوابق تحصیلی و سهمیه است حق ما که هیچکدوم رو نداریم چی میشه که چند سال پشت کنکوریم؟ بریم به کی اعتراض بذاریم تا از حقمون دفاع بشه انصافه ما چند سال پشت کنکور باشیم ؟.حداقل تکمیل ظرفیت بذارید و ما دهه شصتی‌ها رو بپذرید چرا همه جا حقمون ضایع میشه ؟؟ یکی جواب بده و کمکمون کنه ؟؟ تو رو خدا جواب بدید ما چکار کنیم؟؟
انصاري
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
۰
سلام پسرم جزو ذخیره‌های قطعی و یک عنوان آن هم پزشکی اعلام شده بود با وجود ثبت نام و تکمیل فرم شماره ۱۵ و اطمینان گرفتن برای پذیرش متاسفانه در اعلام نتیجه مردود اعلام شدم ای‌ کاش به روحیه و روان این بچه‌ها وخانواده‌ها را مسئولین محترم دریابند ما از تهران تا اردبیل در مدت 22 ساعت در حال رانندگی بودیم تا به واحد اعلام شده برسیم شما را بخدا بفرمایید بالاخره تکلیف این بچه‌ها چی میشه؟ با سپاس فراوان
مریم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
۰
لطفا همه نطرات بذارید
حانیه رامی یادگاری
Germany
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۰
سلام وقتتون بخیر، اگر میشه و ظرفیتای دانشگاه ها خالی هست ،تمام انتخاب های افراد رو چک کنید و ببینید کدوم انتخاب ردیفش کمتر هس ، همون رو اعلام کنین ، اخه اینطوری هم سرگردون نمیشن هم خیالشون راحت میشه
امید
United States of America
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
۰
سلام
اگر واقعا قدمی برداشته بشه و کاری صورت بگیره حتما باید در اولین قدم کارنامه صادر بشه تا هر کس عملکردش رو ببینه اگر به حق می‌خواهید کاری کنید چیزی رو کتمان نکنید شجاعانه بگید ای فرزندان این مرزو بودم ، افرادی مهمتر از شما داریم که اگر چه از نظر علمی عددی نیستند اما در آینده در پستای مدیریتی برا کشور کاربرد دارند و مجبور به پذیرش آنها هستید و بچه‌ها هم تکلیفشون رو بدونن و از در پارتی وارد بشن البته فک نکنم بنده‌های خدا مثل فرزند من جز خداوند کسی رو داشته باشن من بارها حضوری و غیر حضوذی اعتراضم رو اعلام کردم و شما هزار و یک شماره دادید اما دریغ از یک نفر که این گوشیها رو برداره و جواب بده انگار سنجش آزاد دایما در تعطیلات بسر میبرند و اصلا اهل این کشور نیستند تا درد من خانواده رو درک کنند
مریم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۰
شما اصلا نظر ثبت نمیکنید ۳ بار که نظر میدهم


لطفا درخصوص کسانی که فرم ۱۵ را پر کردند اما در نتیجه اولیه در دانشگاه مذکور انتخاب نشدند اما دارای تراز بالا بودند هم فکدی بکنید
ح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
۰

نباید دوباره حق کسی ضایع شود من با رتبه ی بهتر در تکمیل ظرفیتی که ۱۱ مهر اعلام شده بود پذیرفته نشدم ولی دوستم با رتبه بدتر از من پذیرفته شد و بعد از ۱ هفته پذیرشش کنسل شد. حالا اگه می خوان مشکل این افراد رو درست کنن باید مشکل ما هایی که در انتخاب رشته و فرم ۱۵ شرکت کردیم و با رتبه های بالاتر، از همان اول پذیرفته نشدیم را هم حل کنند.
محمد
Germany
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
۰
اگه فقط به کسایی که ثبت نام کردن بعد قبول نشدن رسیدگی کنید باز هم حق ما که دانشگاه تخلف نکرد و طبق ظرفیتش دانشجو گرفت رو ضايع میکنید
سارا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
۰
خواهشا یه فکر اساسی کنید وهمه ی کسانی که فرم 15 رو پرکردن برسی کنید تا حقی کسی ضایع نشه ...حتی میتونن ظرفیت هارو زیادکنن
آ.ش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
۰
پس تکلیف ماکه شهرمون تو انتخاب رشته بسته بود و اصلا پذیرش نداشته چی حداقل اگه قبولی قطعی نبودیم ذخیره که اعلام می‌شدیم ولی الان حتی نمی تونیم تو این انتخاب رشته شرکت کنیم حق ما که ضایع شده پس چی
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
۰
من الان 3 هفته س که منتظرم ببینم دانشگاه آزاد چیکار میکنه.بابا توروخدا زود باشین ما اگه قبول نشیم یعنی سال بعد هم قبول نمیشیم الان 1 ماه از مهر گذشت ولی درس نخوندیم.
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
۰
خواهش میکنم تکلیف مارو روشن کنید من دیگه نمی تونم درس بخونم واسه سال دیگه نصف زمان از دست رفته من فرم ۱۵ رو پر کردم و بعد گفتن کنسل به کلی امیدمو‌واسه آینده و زندگی از دست دادم کارم‌از صبح تا شب شده گریه تروخدا بزارید از بهمن بریم دانشگاه همون دانشگاهی که اس ام اس داده بودید
هلدینگ شایسته