دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 22:55

ویسی: برای برانکو متاسفم/ گرما بهانه پرسپولیسی‌ها است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس بزرگتر از این است که در گرمای اهواز اذیت شود.
کد خبر : 31934

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ویسی در مورد تاکتیک تیمش گفت: «ما با سه دفاع بازی می‌کردیم و عمق دفاع پرسپولیسی‌‌ها را نشانه گرفته بودیم. این یک بازی تاکتیکی بود و ما عالی کار کردیم. به مردم فوتبال فهم استان خوزستان این برد را تبریک می‌گویم.»


ویسی در ادامه گفت: «بعید می‌دانم برانکو گفته باشد ما فقط دو موقعیت داشتیم و روی اشتباهات پرسپولیسی‌ها به گل رسیدیم. در هیچ کجای دنیا تا تیمی اشتباه نکند گلی به ثمر نمی‌رسد و باید اشتباه صورت بگیرد تا تیمی به گل برسد. این صحبت حرفه‌ای نیست و برانکو به عنوان یک مربی حرفه‌ای باید این شکست را قبول کند و به تیم ما تبریک بگوید. اگر واقعاً چنین حرفی زده باشد برای او متأسفم.»


مربی تیم خوزستانی در ادامه گفت: «پرسپولیس خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است که بخواهد با این چیزهای کوچک بهانه بگیرد. ممکن است ما نیز در سرما به تبریز برویم و دچار مشکل شویم. اصفهان هم از سطح جغرافیایی بالا است و به لحاظ اکسیژن دچار مشکل خواهیم شد. به اعتقاد من گرما بهانه پرسپولیسی‌ها است.»


او در پایان گفت: «ما اجازه ندادیم سرخپوشان روی دروازه ما فرصتی ایجاد کنند. فقط رامین رضاییان بود که کمی ما را اذیت کرد و موقعیت هایی را خلق کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته