دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم سایپا:

سایپا شایسته باخت به استقلال نبود/ ناهماهنگی مشهود تیم داوری

مربی تیم سایپا گفت: در دیدار با استقلال شایسته باخت نبودیم و ناهماهنگی تیم داوری در این بازی کاملاً مشهود بود.
کد خبر : 319312
AG8I7678.jpg

بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شکست تیمش برابر استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. سایپا و استقلال تلاش کردند جاندار بازی کنند و همه تلاش‌شان را کردند تا برنده شوند. استقلالی‌ها حرفه‌ای‌تر بودند و از موقعیت‌هایی که داشتند، استفاده بهتری بردند و درنهایت برنده شدند. در این بازی می‌توانستیم بازنده نباشیم اما قسمت نبود تا به امتیاز برسیم.


وی درخصوص اینکه علی دایی به پنالتی که داور برای استقلال گرفت معترض بود، گفت: من نظر آقای دایی را نمی‌دانم ولی به‌شخصه معتقدم داور تصمیم درستی گرفت و پنالتی اشتباه نبود. البته من در لحظه اول فکر کردم داور دچار خطا شده اما پس از بازبینی صحنه پنالتی، متوجه شدم داور تصمیم درستی گرفته است. داور چهارم نیز به‌اشتباه اعلام کرد داور وسط خطای هند گرفته است که این موضوع عدم هماهنگی مشهود تیم داوری را نشان داد.


مربی دروازه‌بانان تیم سایپا درباره اینکه سایپا امتیازهای باارزشی را در این فصل از دست داده، گفت: تیم ما جوان است و باوجوداینکه خیلی تمرین می‌کنیم ولی در برخی مواقع از فرصت‌ها به‌درستی استفاده نمی‌کنیم. باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و به شرایطی برسیم که هر هفته امتیازهای مناسبی را کسب کنیم.


وی درخصوص درخشش محمدحسین منادی دروازه‌بان سایپا برابر استقلال گفت: منادی دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است. خیلی خوب تمرین می‌کند و با جدیت پیگیر اتفاق‌های پیش‌رویش است. او می‌خواهد دروازه‌بان بزرگی شود و امیدوارم سرمربی تیم ملی دید مناسبی به تیم سایپا داشته باشد تا اگر منادی و دیگر بازیکنان تیم لیاقت حضور در تیم ملی را دارند، این فرصت را از دست ندهند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته