دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 10:26

ملاک ارزیابی گروه‌های جهادی حضور 3 تا 5 سال در مناطق محروم است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای ارزیابی عملکرد گروه‌های جهادی، منطقه جغرافیایی هدف ملاک قرار دارد که گروه‌ها باید سه تا پنج سال در آنجا حضور داشته باشند.
کد خبر : 319302
بهروز.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا کرمان، حجت‌الله پاداش صبح امروز در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی اظهار کرد: فعالیت‌های جهادی بسیجیان استان کرمان از نظر کیفیت اجرا و تعداد بسیجیان شرکت‌کننده در کشور سرآمد است.


وی خاطرنشان کرد: 50 گروه جهادی از استان کرمان در رزمایش خدمت‌رسانی سال‌ جاری حضور خواهند داشت و استان کرمان با 468 گروه جهادی و 2 هزار دانشجوی فعال در این گروه‌ها به‌عنوان دومین استان در کشور مطرح و به بیش از 13 هزار نفر از محرومان خدمات ارائه کرده است.


پاداش گفت: در راستای بهره‌وری بیشتر گروه‌های جهادی از اواخر سال 96 ساماندهی گروه‌ها در دستور کار قرار گرفت و اکنون 80 گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان کرمان ساماندهی شده است.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان هم با اشاره به اعزام بیش از 4 هزار دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های استان در اردوهای جهادی، تصریح کرد: فعالیت‌های تاثیرگذار بسیاری توسط گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای مردم انجام شده است؛ اما هنوز جای کار وجود دارد.


ناصر بهروز با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات اساسی مردم در روستاها، به‌ویژه مناطق محروم باید با نگاه تخصصی وارد شد، تصریح کرد: تلاشمان بر این بوده که بخشی از محرومیت‌های زیادی که در استان شاهد هستیم با توانایی علمی، اجرایی و حمایتی گروه‌های جهادی از بین ببریم.


وی گفت: با نگاه سازنده سپاه پاسداران در اردوهای جهادی استان کرمان، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و در حوزه پشتیبانی اردوهای جهادی استان هم کار بسیار زیادی انجام داده‌اند.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح‌های نوآورانه گروه‌های جهادی در روستاها عنوان کرد: در بازه زمانی 6 ماه آینده، جمعه‌های خدمت با محوریت رسیدگی به مسائل و آسیب‌های اجتماعی حاشیه شهرها، نگاه تخصصی در محرومیت‌زدایی، به‌ویژه در جنوب استان را در نظر داریم.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته