دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 19:35
مسئول دفتر یگان‌های ستاد کل نیروهای مسلح:

یگان حفاظت و محیط بانان نوک پیکان سازمان حفاظت از محیط زیست هستند

مسئول دفتر یگان‌های ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی گفت: یگان حفاظت و محیط بانان نوک پیکان سازمان حفاظت از محیط زیست هستند.
کد خبر : 31925

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از از پایگاه خبری پلیس، سردار زارعی امروز (پنج شنبه) در جلسه تعاملی سازمان محیط زیست و ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سازمان محیط زیست، حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی و مقابله با جرایم زیست محیطی را برعهده دارد و یگان حفاظت و محیط بانان نوک پیکان این سازمان هستند و باید برای کارآمدی و بهبود وضعیت خدمتی آنان شرایط بهتری ایجاد شود.


وی افزود: در زمان جنگ و در عملیات‌ها و مقابله با دشمنان نوک پیکان نیروهای مسلح، نیروهای رزمی بود که کارآمدی آنان موجب موفقیت در عملیات‌ها بود.


وی خاطر نشان کرد: هدف ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت کشور و نیروی انتظامی اجرای قانون و فرامین مقام معظم رهبری است. در این راستا رویکرد ستاد کل نیروهای مسلح ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح است.


وی گفت: نمونه این رویکرد تهیه و تنظیم دستورالعمل یگان حفاظت سازمان محیط زیست است که در فرایند طولانی و با تلاش زیاد و هماهنگی و تعامل این سه سازمان تدوین می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته