دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت فوتبال در گفتگو با آنا:

ترفندهای کی‌روش تکراری شده/ بازی با بولیوی هیچ سودی نداشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش بهتر از ایران پیدا نمی‌کند و تمام پیشنهاداتی که به او می‌دهند هم غیر واقعی است و نباید دیگر به آن توجه کنیم.
کد خبر : 319224
BQ4K2441.jpg

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره بازی ایران و بولیوی گفت: به نظرم بازی مقابل بولیوی برای ایران هیچ سودی نداشت. شاید این بازی برای بولیوی مفید بود و آنها توانستند از فوتبال ایران چیزی یاد بگیرند و به نقاط ضعف و قوت خود برسند، اما برای ایران بازی برابر این تیم هیچ سودی نداشت.


وی گفت: البته تیم ملی ایران از همان ابتدا که برای جام جهانی آماده می‌شد تا به امروز با تیم‌هایی بازی می‌کند که اسم و رسمی ندارند. همانطور که در جام جهانی هم دیدید تیم ما آنچنان کیفیت قابل قبولی نداشت و تنها آوردگاه کی‌روش در این تیم دفاع اتوبوسی است. متأسفانه ما در فوتبال رشد نکرده‌ایم و تنها افتخارمان این است که مقابل تیم‌هایی که از نظر فنی کیفیت پایینی دارند بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم.


درخشان تأکید کرد: بازی برابر تیم‌هایی؛ مانند بولیوی تنها اعتبار کی‌روش را بالا می‌برد و او مدعی است که تاکنون باختی نداشته است.در صورتی که اگر تیمی قرار است برای جام ملت‌ها آماده شود و مدعی قهرمانی هم هست حداقل باید با تیم‌هایی بازی کند که از نظر فنی و تکنیکی سودی برای تیم ایران داشته باشد.کی‌روش در این هفت سالی که در فوتبال ایران بوده است باید هفت پله فوتبال ما را ارتقاء می‌داد، اما متأسفانه او به غیر از دفاع اتوبوسی هیچ کار مفیدی برای این تیم انجام نداده است.


پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برای اردوهای تیم ملی و بازی با بولیوی 20 روز لیگ تعطیل شد که به نظرم اگر لیگ جریان پیدا می‌کرد و تنها دو سه روز به خاطر تیم ‌ملی تعطیل می‌شد بازیکنان کارایی بهتری داشتند. متأسفانه در فوتبال ما کی‌روش تنها کارش این است که با مربیان لیگ درگیر شود و یا اینکه لجبازی کند و مسئولان فدراسیون هم به او میدان می‌دهند و به همین خاطر هر کاری دوست دارد انجام می‌دهد. 


درخشان به پیشنهاداتی که بعد از بازی با بولیوی در رابطه با جذب کی‌روش در رسانه‌ها مطرح شد اشاره کرد و گفت: بعد از هر بازی در رسانه‌ها پیشنهاد مربیگری به کی‌روش مطرح می‌شود. این مسائل ترفند است و همه ما هم به خوبی از آن مطلع هستیم، اما همچنان کی‌روش روی آنها مانور می‌دهد. سر خواستن کی‌روش همیشه دعوا است، اما نمی‌دانم چه اصراری است که او هر بار با مطرح کردن تیم‌هایی که خواهانش هستند دوباره به ایران برمی‌گردد و کارش را شروع می‌کند. این مسائل دیگر برای ما عادی شده است و به نظرم مردم هم به خوبی می‌دانند که این پیشنهادات توهمی بیش نیست. کی‌روش بهتر از ایران پیدا نمی‌کند و تمام این صحبت‌ها به نظرم غیر واقعی است و نباید دیگر به آن توجه کنیم.


پیشکسوت پرسپولیس همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بازی پرسپولیس مقابل السد اشاره کرد و گفت: پرسپولیس بازی خیلی سختی پیش‌رو دارد. این بازی با بازی رفت خیلی متفاوت است؛ چرا که السد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا برنده شود. البته با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود به همین خاطر شرایط تا حدودی برای پرسپولیس خوب پیش می‌رود، اما با این حال نباید آن را دست کم بگیرند. السد اگر مقابل پرسپولیس شکست بخورد از کوران رقابت‌ها کنار می‌رود به همین خاطر تمام تلاشش را می‌کند تا این اتفاق نیافتد. امیدوارم پرسپولیس در این بازی خوب کار کند و این بازی با پیروزی نماینده ایران تمام شود.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته