دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طبق نظرسنجی AFC؛

حجازی در صدر جدول بهترین دروازه‌بان جام ملت‌ها

ناصر حجازی در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین دروازه‌بان تاریخ جام ملت‌های آسیا در صدر جدول قرار دارد.
کد خبر : 319186
01004100.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت کنفدراسیون آسیا از روز پنج‌شنبه، برای انتخاب بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت‌های آسیا نظرسنجی قرار داده است. در حال حاضر مرحوم ناصر حجازی سنگربان تیم ملی ایران در صدر جدول قرار دارد. 


در این نظرسنجی علاوه بر حجازی، محمد الدعایه از عربستان سعودی‌، لی وون جائه از کره‌جنوبی‌، نور صبری از عراق ، یوشیکاتسو کاواگوچی از ژاپن و مارک شوارتزر از استرالیا در این لیست حضور دارند. 


طبق این نظرسنجی، ناصر حجازی با کسب 81 درصد از (191911 رأی‌دهنده ) در صدر جدول قرار دارد. پیش از این در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم،  بهترین هافبک و بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌ها انتخاب شده بودند. 


با توجه به اینکه ناصر حجازی در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد پیش‌بینی می‌شود تا پایان این نظرسنجی حجازی به عنوان بهترین دروازه‌بان جام ‌ملت‌ها انتخاب شود. علاقمندان به فوتبال می‌توانند در نظرسنجی سایت کنفدراسیون آسیا شرکت کنند و به گزینه‌های موجود رأی دهند. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته