دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 15:49

واحد گناباد از مهر امسال در رشته کارشناسی ارشد مکانیک دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: واحد گناباد اکنون نزدیک به 40 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون، دو رشته پرستاری و مامایی با آزمون، 16 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری تخصصی برق دارد که در این رشته ها دانشجویان به تحصیل مشغول هستند.
کد خبر : 31909

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با حضور معاون آموزشی و مدیران گروه‌های آموزشی در محل سالن کنفرانس دانشکده مهندسی برق این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در ابتدای جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی که به منظور هماهنگی لازم در ارتباط با برنامه ریزی سال تحصیلی جدید و بررسی و مرور بخشنامه ها و دستو العمل های صادره و ابلاغی از سوی سازمان مرکزی و بویژه معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد، دکتر مهدی یعقوبی معاون آموزشی واحد گناباد از تمامی مدیران گروه های اموزشی و همکاران خود در اداره آموزش به دلیل برگزاری منظم و مرتب امتحانات پایان نیمسال دوم94-93، برگزاری جشن تجلیل از دانشجویان فرهیخته و ممتاز و برنامه ریزی کلاس‌ها و شروع ترم تابستانی و همچنین حمایت‌هایی که سرپرست واحد داشته است، قدردانی کرد.


یعقوبی، نقش بی‌بدیل مدیران گروه‌های آموزشی و استادان دانشگاه در هدایت و راهنمایی دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی را یادآور و خواستار حرکت در مسیر تحصیلات تکمیلی برای نیل به موفقیت در عرصه علم و فناوری برای واحد گناباد شد.


وی تصویب رشته کارشناسی ارشد مکانیک - طراحی کاربردی که چندی پیش در واحد گناباد ایجاد شده است را یادآور شد و افزود: از مهر ماه 94 در رشته کارشناسی ارشد مکانیک- طراحی کاربردی پذیرش دانشجو را شاهد خواهیم بود.


وی ابراز امیدواری کرد که پس از تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری چند رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در واحد گناباد ایجاد شود.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد آغاز کلاس‌های نیمسال اول 95-94 را 28 شهریور جاری اعلام و خاطرنشان کرد: همانند روال و سنوات گذشه برای دانشجویان جدیدالورود جلسه توجیهی همراه با اردوهای فرهنگی خواهیم داشت.


در ادامه این جلسه حاضران به بحث و تبادل نظر درباره بخشنامه‌ها و دستورالمل‌های آموزشی و چگونگی اجرای آن پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب