دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 14:01
رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با آنا خبر داد:

18 سال حبس برای اعضای گروه نفاق در یاسوج

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم 8 تا 18 سال حبس برای اعضای گروه نفاق در یاسوج خبر داد.
کد خبر : 319040
8000.jpg

غلامرضا مزارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص مقابله و برخورد با کسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام می‌کنند اظهار کرد: چندی پیش افرادی در قالب گروه نفاق به شعارنویسی، توهین به مقدسات و آتش زدن بنرهایی که عکس و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود اقدام کرده بودند. این افراد از خارج از کشور دستور می‌گرفتند به‌طوری که حتی تعیین مکان و زمان انجام عملیات‌های این افراد از خارج از کشور صورت می‌گرفت؛ این افراد بعد از اقدامات از کارهای خود عکس و فیلم گرفته و برای خارج‌نشینان ارسال می‌کردند.


وی ادامه داد: با همکاری دستگاه قضائی و وزارت اطلاعات و با ایجاد چتر اطلاعاتی ویژه، مأموران ما موفق به رصد عکس و فیلم‌های ارسال شده شدند و مقصد و مبدأ عکس‌ها را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه 6 نفر از این افراد را دستگیر کردند.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای این افراد از 8 تا 18 سال حبس حکم صادر شده است تصریح کرد: آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی که به هر دلیلی دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند بدانند که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما هوشیار هستند و با کسانی که علیه نظام اقدام کنند به‌ شدت برخورد کرده و دستگاه قضائی نیز برای این افراد هیچ اغماضی نخواهد کرد.


مزارعی گفت: درحال حاضر دشمن در فضای مجازی اقدامات گسترده‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد و هدف اصلی آنها جوانان هستند لذا جوانان و نوجوانان ما باید با بصیرت وارد فضای مجازی و سایر عرصه‌ها شوند تا به امید خدا حیله‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی به نتیجه نرسد.


وی در پایان اعلام کرد: با افرادی که بخواهند در استان کهگیلویه و بویراحمد با نظام جمهوری اسلامی مقابله کنند و در برابر آن بایستند به‌ شدت برخورد خواهیم کرد.


انتهای پیام/4071/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته