دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیمار؛ دلتنگ بارسلونا

نیمار بازیکن برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، دوباره دلتنگ بارسلونا شده است.
کد خبر : 319035
نیمار بارسلونا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نیمار داسیلوا سانتوس جونیور سوپراستار برزیلی دنیای فوتبال، که تابستان 2017 در انتقالی جنجالی از تیم محبوبش بارسلونا جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، دوباره دلش هوای بارسلونا کرده است.


وی که هنوز هم رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی، جرارد پیکه، سوارز و کوتینیو و ... دارد، اکنون بیشتر دلتنگ بازگشت به بارسلونا شده است چراکه امسال بازیکنان برزیلی بارسلونا نیز بیشتر شده است.


همچنین شبکه رادیویی اسپانیا نیز مدعی شده که باشگاه بارسلونا نیز چندان بی‌میل به بازگرداندن نیمار نیست و قصد دارد اقدامات جدی‌تری برای بازگشت وی انجام دهد. این شبکه رادیویی همچنین مدعی شده که آبی‌واناری‌ها حاضرند برای بازگرداندن ستاره سابق خود مبلغ 200 میلیون یورو به پاریسی‌ها بپردازند. رقمی که مطابق شایعات مطرح شده در قرارداد نیمار با پاری‌سن‌ژرمن نیز گنجانده شده و این بازیکن از سال 2020 می‌تواند با این مبلغ از باشگاه فرانسوی جدا شود.


چند ماهی است که برخی مطبوعات اسپانیایی از پشیمانی نیمار خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که نیمار پشیمانی خود را به اطلاع مدیران باشگاه بارسلونا نیز رسانده و از آنها درخواست کرده که برای جذب مجدد وی اقدام کنند.


البته شاید تنها مشکل نیمار برای بازگشت به نوکمپ، هم‌وطنش روبرتو فیرمینیو باشد که در اولویت خریدهای بارسلونا قرار دارد، چراکه در صورت پیوستن فیرمینیو، به احتمال زیاد کاتالان‌ها پرونده بازگشت نیمار را خواهند بست.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته