دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 12:11
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

دشمن به‌دنبال استحاله اندیشه جوانان است

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، هدف از ورود به دانشگاه را تعالی فردی و اجتماعی دانست و گفت: دشمن به‌دنبال استحاله اندیشه جوانان است.
کد خبر : 319018
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، سیدمحمدجواد ابطحی در آیین توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، هدف از ورود به دانشگاه را رشد و تعالی فردی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: در کنار تحصیل دانش، پرداختن به اخلاق اسلامی و رعایت آن و توصیه به خود و دیگری در پیمودن راه حق و استقامت و بردباری در این مسیر باید وجهه همت دانشجویان قرار گیرد.


وی خطاب به دانشجویان دختر شرکت‌کننده در این مراسم با بیان اینکه دشمن به‌دنبال استحاله مغزها و اندیشه جوانان ایران اسلامی است، تصریح کرد: شما مظهر جمال و جلال الهی هستید و دامان پاک زنان محل عروج انسانیت است؛ بنابراین مکتب اسلام برای زنان ارزش فوق‌العاده‌ای قائل است؛ پس تلاش کنید که روحیه ایمان، جهاد و ایثارگری را در خود پرورش دهید.


ابطحی با اشاره به کسب تجربه تاریخی از معاهده برجام نیز تصریح کرد: در این تجربه تاریخی آموختیم که تعهدات باید گام به گام باشد و در برابر آن تضمین قوی و کافی اخذ شود و به قول و خنده دشمن اعتماد نکنیم.


نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برجام به ما آموخت که دشمن وفای به عهد ندارد؛ پس به‌سادگی پای معاهده‌ای را امضا نکنیم.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته