دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در صورت شکست مقابل تیم سابق؛

آقای خاص در استمفوردبریج اخراج می‌شود

ژوزه مورینیو در صورت شکست مقابل چلسی در بازی روز شنبه به احتمال زیاد اخراج خواهد شد.
کد خبر : 319007
مورینیو1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز شنبه در نخستین بازی از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، در دیداری حساس تیم فوتبال چلسی میزبان منچستریونایتد خواهد بود.


این دیدار از جهات مختلف برای مورینیو بسیار مهم است. نخست اینکه آقای خاص سال‌های متمادی روی نیمکت آبی‌های لندن به عنوان سرمربی حضور داشته و دو بار با بی‌مهری تمام از چلسی جدا شده است. دوم اینکه منچستریونایتد در حال حاضر شرایط مناسبی ندارد و در صورت شکست در دیدار روز شنبه، ممکن است برای سومین بار، جلوی چشمان هواداران چلسی، از سمت خود برکنار شود.


اسکای اسپورتس به نقل از یکی از خبرنگاران گفته که احتمال اخراج آقای خاص در صورت شکست در بازی روز شنبه بسیار زیاد است چرا که این دیدار آخرین دیدار یونایتد پیش از مصاف بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس خواهد بود و اگر شیاطین سرخ در این مسابقه ببازند، تیم پیش از دیدار با بانوی پیر دچار بحران جدی خواهد شد و بنابراین نیاز به شوک اساسی دارد و این شوک اتفاقی نیست جز اخراج مورینیو.


منچستریونایتد با مورینیو در این فصل نیز شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و از هشت بازی خود تنها 13 امتیاز اندوخته است و در رده هشتم قرار دارد.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته