دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1397 - 09:45
در جلسه دفاع رساله دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر مطرح شد؛

طراحی مدلی استراتژیک برای توسعه منابع انسانی رسته دریانوردی

نخستین دانشجوی مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با دفاع از رساله خود با عنوان «طراحی مدلی استراتژیک برای توسعه منابع انسانی در رسته دریانوردی» فارغ‌التحصیل شد.
کد خبر : 318974
43bdc282171acab53d147f0a25bd4289aaab11f6.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر؛ صادق رضوانیان دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مدیریت‌ دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی و ورودی 1393 از رساله دکتری تخصصی خود با عنوان «طراحی مدلی استراتژیک برای توسعه منابع انسانی در رسته دریانوردی» با نظارت استادان راهنما مجتبی طبری و اسدالله مهرآرا و مشاوره ابراهیم حلاجیان از اعضای هیأت علمی واحد قائم‌شهر با درجه بسیار خوب دفاع کرد.


این رساله از سوی محمدرضا باقرزاده از اعضای هیأت‌ علمی واحد قائم‌شهر و تورج مجیبی و علی مهدی‌زاده از اعضای هیأت علمی واحد فیروزکوه مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با جمع نظرات استادان راهنما، مشاور و داوران و بدون احتساب مقالات از 19، نمره 18.75 به آن اختصاص داده شد.


وی هدف از انتخاب این موضوع را تأیید یک مدل  علمی برای حوزه دریانوردی عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با ارائه این مدل  مشکلات و مسائل پژوهشی در حوزه دریانوردی راهگشایی شود.


رضوانیان با اشاره به این نکته که دریا ماهیتی بین‌المللی دارد و فضا و حرفه دریانوردی کاملاً با دیگر مشاغل فرق می‌کند، گفت: در دریا  کار و زندگی با یکدیگر عجین شده است و شرایط و محدودیت‌های اجتماعی خاصی در آن وجود دارد.


عضو هیأت علمی مرکز آموزشی تخصصی دریایی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شرکت‌های دریایی که به بخش خصوصی واگذار شدند، مورد بی‌توجهی قرار گرفتند، ابراز امیدواری کرد با سیاست‌های درست، آینده روشنی برای کشور رقم بخورد.


انتهای پیام/4065/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته