دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 21:13
پایان رقابت‌های رول اسکی در مجموعه ورزشی تختی تهران؛

دانیال ساوه‌شمشکی و سمانه بیرامی‌باهر بر سکوی نخست ایستادند/ حضور سفیر نروژ

رقابت‌های رول اسکی در مجموعه ورزشی تختی تهران به اتمام رسید.
کد خبر : 318946
رول اسکی.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون اسکی، در روز پایانی رقابت‌های رول اسکی در مجموعه ورزشی تختی تهران، دانیال ساوه شمشکی و سمانه بیرامی باهر عناوین برتر را کسب کردند.


در روز سوم این رقابت‌ها و در بخش مردان دانیال ساوه‌شمشکی (هیئت اسکی نیروهای مسلح) اول شد، سپهر شمشکی در جایگاه دوم قرار گرفت و ابوالفضل خطیبی عنوان سوم را به خود اختصاص داد. 


در️ بخش بانوان نیز سمانه بیرامی‌باهر عنوان نخست را کسب کرد، ساحل تیر دوم شد و فرنوش شمشکی در جایگاه سوم قرار گرفت. 


در مجموع سه روز برگزاری این رقابت‌ها، در بخش مردان دانیال ساوه‌شمشکی، رضا رجب بلوکات و ابوالفضل خطیبی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند. 


در بخش بانوان نیز سمانه بیرامی‌باهر، ساحل تیر و فرنوش شمشکی به ترتیب اول تا سوم شدند. 


در پایان رقابت‌های رول اسکی در مجموعه ورزشی تختی تهران به نفرات اول تا سوم در مجوع سه روز برگزاری مسابقات در بخش بانوان و آقایان جوایز نقدی از سوی فدراسیون اسکی اهدا شد. 


همچنین نفرات چهارم تا ششم مجموع نیز جوایز نقدی از سوی پیام محبی ریاست کمیته رول اسکی دریافت کردند. 


از سوی مرتضی ساوه‌شمشکی ریاست هیئت اسکی استان تهران و کیوان محبی ریاست هیئت اسکی شمیرانات نیز به تمام شرکت کنندگان در بخش مردان جوایزی اهدا شد. 


همچنین روز پایانی رقابت‌های رول اسکی در مجموعه ورزشی تختی تهران با حضور لارس نوردرم سفیر کشور نروژ به عنوان تماشاگر ویژه همراه بود.


وی پس از حضور در روز پایانی رقابت‌های رول اسکی، خود نیز برای دقایقی رول اسکی پوشید و به تمرین با اسکی بازان شرکت کننده در مسابقه پرداخت. 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته