دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 14:00
در جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی در واحد ساری

نیازآذری: استادان تمام وقت برای ارتقای مرتبه علمی خود تلاش کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه اعضای هیات علمی باید برای ارتقای سطح کیفی آموزش فعالیت کنند، گفت: استادان تمام وقت باید مصمم‌تر و با جدیت بیشتر برای ارتقای مرتبه علمی خود تلاش کنند تا هم در راستای کیفی‌سازی و هم به منظور اخذ رشته‌های جدید شرایط لازم فراهم شود.
کد خبر : 31886

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان مازندران با بیان اینکه دکتر میرزاده در شرایطی مسئولیت این مجموعه دانشگاهی پذیرفته که تعداد قابل توجهی از واحدها در وضعیت نامطلوبی بوده‌اند، افزود: بعد از دو سال تلاش ریاست عالی دانشگاه، امروز این مجموعه عظیم دانشگاهی در مسیر درست خود و در مدار پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تاکید کرد: برای بهبود وضعیت جاری، همه واحدها در مسیری که پیش روست باید بیش از پیش تلاش کنند. افزایش فعالیت‌های آموزشی زمینه‌ساز حضور جدی‌تر در حوزه پژوهشی است.


دبیر هیات امنای استان مازندران با بیان اینکه ضوابط و مقررات باید به دقت رعایت شود، افزود: اعتبار این مجموعه به رعایت قوانین و مقررات است و مسئولان و دانشجویان باید بر مدار ضوابط عمل کنند.


وی با بیان اینکه یکی از مزایای طرح تجمیع 2 استفاده از حداکثر توان و ظرفیت‌ها است، اظهار کرد: در ساختار جدید از ظرفیت‌های استادان تمام وقت واحدهای مختلف در واحدهای همجوار و یا در سطح استان استفاده خواهد شد که برای انجام این فرایند مجموعه مدیریتی استان با همکاری واحدها و مراکز آموزشی استان و ارسال بموقع اطلاعات مورد نظر، برای سال جدید تحصیلی از این روش استفاده خواهد کرد.


رئیس واحد ساری با تشریح نحوه بکارگیری اعضای هیات علمی واحدهای استان یادآور شد: واحدها تا پایان موعد مقرر نسبت به ارسال اطلاعات خواسته اقدام کنند تا تصمیمات مناسبی در مجموعه مدیریتی استان برای انجام این فرایند اتخاذ و نتایج آن ابلاغ شود.


نیازآذری، انسجام و نظم در مجموعه واحدهای استان را یادآور شد و افزود: با ایجاد تقویم سراسری برای امور آموزشی مانند انتخاب واحد، حذف و اضافه، تاریخ برگزاری امتحانات و زمان اعلام نتایج آزمون، واحدهای استان بصورت یکپارچه عمل خواهند کرد.


وی در پاسخ به اظهارات یکی از معاونان آموزشی واحدهای استان در مورد تاریخ برگزاری کمیسیون‌های موارد خاص اظهار کرد: با تصمیم شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان حداکثر زمان مورد نظر برای ارسال مستندات برای نیمسال اول سال تحصیلی تا 10 مهر ، برای نیمسال دوم سال تحصیلی تا 20 اسفند و برای ترم تابستان تا 10 تیر مشخص شد.


نیازآذری گفت: رسیدگی به موارد کمیسیون خاص در مرکز استان در 48 ساعت انجام خواهد گرفت. امیدواریم تا با همفکری و همیاری واحدهای استان روند رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه یابد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته