دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 13:29
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 142

راهیابی دختران بسکتبالیست اصفهان به دیدار نهایی

تیم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اصفهان با پیروزی برابر حریف قزوینی خود علاوه بر رسیدن به فینال به عنوان یکی از دو تیم برتر به دسته اول این رقابت‌ها صعود کردند.
کد خبر : 31885

به گزارش خبرگزاری آنا از همدان، پنجمین روز مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده امروز با راهیابی تیم اصفهان به بازی پایانی و صعود به دسته اول پیگیری شد.


در این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.


در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال‌ و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت کردند و در آخرین گروه به نام گروه «د» سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور داشتند.


در نخستین مسابقه برای تعیین تیم‌های فینالیست، دو تیم اصفهان و قزوین با قضاوت سمانه دهقانی، فاطمه بهرامی و مهناز عمو به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اصفهان با ارائه یک بازی منطقی و جذاب با اقتدار به دیدار پایانی راه یافت.


در این بازی اصفهانی ها در سه کوارتر ابتدایی بازی برابر حریف با نتایج 22 بر9، 14 بر 12 و 15 بر چهار به برتری رسیدند و در کوارتر پایانی قزوینی‌ها با حساب 6 بر دو پیروز شدند.


در نهایت تیم اصفهان با اختلاف 22 امتیازی با حساب 53 بر 31 به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به دیدار پایانی به عنوان یکی از دو تیم صعودکننده به دسته اول مشخص شود.


سارا آسمانی با کسب 10 امتیاز بهترین بازیکن اصفهانی‌ها بود و در تیم مقابل یلدا افشاری با کسب 17 امتیاز موثرترین یار تیم قزوین محسوب می‌شد.


با این نتیجه، تیم اصفهان فینالیست شد و باید منتظر حریف خود از بین تیم‌های کرمان و کرمانشاه باشد، قزوین هم باید برای کسب عنوان سومی این رقابت‌ها در بازی رده‌بندی جدالی تماشایی داشته باشد.


در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی ظهر پنج‌شنبه دو تیم کرمانشاه و کرمان به مصاف هم خواهند رفت.


مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان ادامه خواهد داشت.


در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته