دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 14:16
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر مطرح کرد:

شکوفایی استعداد دانشجویان روشندل در بوشهر با ارائه تسهیلات آموزشی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: شکوفایی استعداد دانشجویان روشندل، کم‌بینا و نقص عضو در اولویت برنامه‌های این دانشگاه است.
کد خبر : 318797
2.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرکزاری آنا از بوشهر، جمعی از دانشجویان نابینا و کم‌بینا ظهر امروز در نشستی صمیمانه از تلاش‌های مدیران، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر قدردانی کردند.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بوشهر در این مراسم با بیان اینکه بیشتر مردم آحاد جامعه، نابینایان و کم‌بینایان را به اشتباه نیازمند ترحم و دلسوزی می‌دانند، گفت: حضور موفق نابینایان در مجامع دانشگاهی نشانگر توانایی‌های این گروه از افراد جامعه است.


باقر گرگین با تأکید بر اینکه پذیرش داوطلبان نابینا و کم‌بینا در دانشگاه بیان‌گر اعتماد نظام آموزش عالی  به استعداد‌ها و انگیزه‌های شخصی آنان در راستای تحول آفرینی است، تصریح کرد: نگرش جامعه نسبت به افراد و برداشت آنا نسبت به خود که طبعاً متأثر از برخورد جامعه و فرهنگ حاکم است، نقش بسیار مهمی در چگونگی تشکیل انگیزه‌ها، توسعه و رشد استعدادهای نابینایان دارد.


وی با بیان اینکه دانشجویان نابینا و کم‌بینا در واحد بوشهر به سهولت در مقاطع مختلف آموزشی در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: اعتقاد دانشگاه بر برقراری حقوق یکسان میان دانشجویان سالم و این گروه از دانشجویان است ضمن اینکه قطعاً تلاش خواهیم کرد با توجه بیشتر به نیاز‌ها، امکانات رفاهی، تحصیلی و برآورده کردن تسهیلات آموزشی و پژوهشی مورد نیاز  دانشجویان نابینا، کم‌بینا و دیگر دانشجویان نقص عضو، شکوفایی استعدادهای آنان در اولویت برنامه‌های این دانشگاه قرار بگیرد.


به گزارش آنا، در این برنامه که با همکاری حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بوشهر، سازمان بهزیستی و انجمن نابینایان و کم‌بینایان بوشهر برگزار شد، افزون بر تجلیل از پشتکار دانشجویان نابینا و کم‌بینا در مواجهه با سختی‌ها، به‌صورت نمادین از سه نفر از کارکنان واحد بوشهر قدردانی شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته