دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم سایپا در گفتگو با آنا:

سرحال با استقلال بازی می‌کنیم/ میل بالای علی دایی

مربی تیم سایپا گفت: در دیدار با استقلال سرحال و شاداب بازی خواهیم کرد تا به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.
کد خبر : 318778
1473909_973.jpg

محمدرضا مهرانپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره دیدار روز جمعه تیمش مقابل استقلال در جریان رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی با تیم بزرگ استقلال بدون شک آسان نیست ولی فراموش نکنیم که هر بازی سه امتیاز بیشتر ندارد و باید تلاش کنیم تا در این هفته نیز موفق به کسب حداکثر امتیازها شویم.


وی افزود: ما پنج بازیکن مصدوم داریم که تکلیف آنها برای بازی با استقلال مشخص نشده است. مهدی ترابی نیز هنوز از اردوی تیم ملی به تمرین‌های ما اضافه نشده است.  با این حال تلاش خواهیم کرد تا در شرایط خوبی با استقلال بازی کنیم و امیدوارم که بتوانیم برنده شویم. لازم است دیداری که با استقلال برگزار می‌کنیم به‌گونه‌ای باشد که تماشاگران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.


مربی تیم سایپا درباره اینکه بازیکنان تیمش انگیزه لازم برای مصاف با استقلال را دارند یا خیر، اظهار کرد: در دیدارهای قبلی که برگزار کردیم بچه‌ها حداکثر تلاش خود را کرده‌اند و بدون شک مقابل استقلال شاداب و سرحال به میدان می‌روند. فصل قبل اگر دو امتیاز بیشتر می‌گرفتیم به‌جایِ رتبه چهارم در رده دوم قرار می‌گرفتیم و این فصل هم تلاش خواهیم کرد تا در میان تیم‌های بالای جدول بایستیم.


وی در مورد اشتباهات داوری علیه تیم سایپا گفت: داوری‌ها همیشه مثل فوتبال ماست و ایراداتی دارد. همان‌طور که مربیان و بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند داوران نیز خطاهایی دارند و در برخی صحنه‌ها قضاوت نادرستی می‌کنند که عمدی نیست. ما باید آن‌قدر خوب بازی کنیم که اشتباه احتمالی داوران باعث شکست‌مان نشود.


مهرانپور در مورد اینکه سایپا می‌تواند این فصل در میان سه تیم بالای جدول قرار بگیرد و در جام حذفی قهرمان شود، تصریح کرد: روحیه و میل علی دایی و کلیه اعضای تیم بالاست، در سال‌های گذشته نشان داده‌ایم که برای کسب بهترین نتیجه کوچکترین کوتاهی نخواهیم کرد، این فصل نیز حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد تا جزء پنج تیم بالای جدول قرار بگیریم. در جام حذفی نیز می‌دانیم با پنج برد قهرمان خواهیم شد و راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم. امیدوارم که در دیدارهای باقی‌مانده‌مان در جام حذفی به شکلی بازی کنیم که در نهایت برنده شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


انتهای پیام/ 4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته