دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 13:16
از سوی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد؛

امکان انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارجی

دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای از آمادگی بررسی درخواست انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور خبر داد.
کد خبر : 318763

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه تربیت مدرس  در اطلاعیه‌ای از آمادگی بررسی درخواست انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور خبر داد.


بر این اساس دانشجویان می‌توانند در همه رشته گرایش‌های دایر دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در صورت واجد شرایط بودن، مشغول به تحصیل شوند.


دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ممتاز و خیلی خوب مندرج در لینک ارزشیابی مدارک خارج از کشور وبگاه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که قبل از سال 1397 در دانشگاه معتبر خارج از کشور ثبت‌نام کرده و حداقل یک نیمسال تحصیلی را با شرایط مورد نظر دانشگاه با موفقیت گذارنده باشند می‌توانند در سال 1397 متقاضی انتقال به این دانشگاه شوند.


داوطلبان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه دانشگاه بخش آموزش  و از لینک مربوط به مدیریت برنامه‌ریزی، گسترش و بازنگری از فهرست رشته‌های دایر در دانشگاه و از لینک مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون / واحد پذیرش‌های غیرآزمونی از شرایط پذیرش مطلع شده و نسبت به دریافت تقاضانامه انتقال برای تکمیل و نحوه تسلیم مدارک و اعلام نتیجه بررسی درخواست مطلع شوند.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته