دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛

هم‌گرایی و واگرایی فرهنگی بررسی می‌شود

دومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های «هم گرایی و واگرایی» توسط پژوهشکده فرهنگ معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر : 318690
57376784.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آیین و اندیشه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، دومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های «هم‌گرایی و واگرایی» روز یکشنبه بیست و نهم مهر توسط پژوهشکده فرهنگ معاصر پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.


فرزانه قدمیاری با اعلام این مطلب گفت: جلسه اول از این سلسله‌نشست‌ها تابستان امسال با سخنرانی علی‌‌اصغر مصلح برگزار شد. دومین جلسه از این نشست‌ها که با همکاری «انجمن فلسفه میان‌ فرهنگی ایران» اجرا می‌شود، پس از یک وقفه چند ماهه قرار است یکشنبه هفته آینده برگزار شود. جلسات بعدی نیز هر دو هفته یک بار ادامه خواهد یافت که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.


کارشناس پژوهشکده فرهنگ معاصر اظهار کرد: در این جلسه مجتبی امیری با موضوع «فرهنگ‌ها و هم‌گرایی و واگرایی آن‌ها» و وحید محمودی با موضوع «هم‌گرایی فرهنگی با رویکرد توسعه قابلیت‌ها» به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. این نشست روز یکشنبه بیست و نهم مهرماه از ساعت 15 تا 18 در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان صادق آئینه‌وند (64 غربی) برگزار می‌شود. حضور برای عموم علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه مطالعات فرهنگی در این برنامه آزاد است.


انتهای پیام/4272/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته