دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی؛

پرسپولیس و نود ارومیه/ بازی دست‌گرمی با تیمی ناشناخته

تیم‌ پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیمی ناشناخته می‌رود که ممکن است هر اتفاقی در بازی رقم بزند.
کد خبر : 318676
13970601000759_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس فردا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف تیم دسته اولی نود ارومیه می‌رود.


بر این اساس، برانکو ایوانکوویچ بازی با تیم دسته اولی نود ارومیه را به بازی با پیکان که باید روز جمعه برگزار می‌شد ترجیح داد تا به این ترتیب تیمش بک بازی دست‌گرمی و سبک پیش از دیدار حساس با السد قطر انجام دهد.


البته همانطور که پیش از این تیم‌های دسته پایین‌تر خالق شگفتی در جام حذفی بوده‌اند، ممکن است نود ارومیه همانند قشقایی شیراز که در عین ناباوری و بهت هواداران پرسپولیس توانست پرسپولیس را حذف کند، شگفتی‌ساز شود.


پرسپولیسی‌ها اگر در این بازی با غرور وارد میدان شوند ممکن است بازی گره بخورد و کاری از دست برانکو هم برنیاید و هواداران پرسپولیس را دوباره انگشت به دهان کند.


با توجه به اینکه این بازی به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود بازیکنان نود ارومیه با انگیزه صدچندان وارد میدان می‌شوند تا شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.


ممکن است برانکو در این دیدار به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد و از بازیکنان جوان‌تر در این دیدار استفاده کند، با اینکه نود ارومیه تیم دندان‌گیری نیست، اما تیم‌های ناشناخته برخی مواقع کار را برای تیم‌های معروف دشوار کرده‌اند و برانکو این موضوع را خوب می‌داند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته