دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 10:25
عضو سابق شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی‌:

نمونه جمعیت جانبازان در کشور وجود ندارد

عضو سابق شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی‌ گفت: تشکیل این جمعیت ظرفیت خوبی برای بهره مندی از تخصص و فکر نیروهای تازه نفس انقلاب ایجاد کرده است.
کد خبر : 318580
10.jpg

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، علیرضا زاکانی با حضور در نخستین جلسه دور جدید فعالیت جمعیت جانبازان گفت: جمع شما در نوع خود بی نظیر است.


عضو سابق شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی‌ گفت: تشکیل این جمعیت ظرفیت خوبی برای بهره‌مندی از تخصص و فکر نیروهای تازه نفس انقلاب ایجاد کرده است.


وی اضافه کرد: بالاترین مدال و افتخار اعضای این تشکل، جانبازی آن‌ها است، امیدواریم با ویژگی‌هایی که در این حزب وجود دارد بتواند عقبه و عمق انقلاب اسلامی را دائما توسعه دهد.


نماینده سابق خانه ملت افزود: کمیته جوانان که حاصل حضور فرزندان جانبازان در این تشکل است، اگر به درستی فعال شود می‌تواند به منزله موتور محرک این جمعیت عمل کرده و به نوعی در جوانگرایی احزاب پیشتازی کند.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند جنگ با همه سختی های که داشت، در برابر شرایط فعلی «هیچ» است؛ کما این‌‌که آن دوره جهاد اصغر بود اما اکنون در دوران جهاد اکبر هستیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته