دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 00:30

چگونه تنوع نژادی را در دانشگاه ترویج دهیم؟

بررسی‌های جدید حاکی از آن است که مؤسسات‌ آموزش عالی آمریکا برای جذب دانشجویان از نژادهای مختلف به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند.
کد خبر : 318557

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، زمان و هزینه زیادی صرف شده است تا روش‌هایی برای ترویج تنوع نژادی در دانشگاه‌ها به وجود بیاید؛ اما مؤسسات آموزش عالی آمریکا به خود زحمت نمی‌دهند تا تأثیر این رویکردها را بر محیط دانشگاه بسنجند.


نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکایی برای جذب و حفظ دانشجویان از نژادها و اقلیت‌های متنوع به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند.


برخی از سرپرستان دانشگاهی بر این باورند که با ایجاد تنوع نژادی در قسمت استادان و هیأت علمی تلاش  خود را کرده‌اند؛ اما مطالعات جدید نشان می‌دهد که مؤسسات آموزش عالی اهمیتی به کارایی این رویکردها در محیط دانشگاه و در میان دانشجویان نمی‌دهند و حتی تأثیرات آنها را نمی‌سنجند. دانشگاه‌ها و کالج‌ها مشکلاتی زیادی در این زمینه دارند و مدیران این مؤسسات فکر می‌کنند که می‌توان این مشکلات را به‌سرعت حل کرد.


اگر سرپرستان دانشگاهی رویکردهای درستی پیش بگیرند می‌توانند محیط سالم‌تری ایجاد کنند، بدین ترتیب سیستم آموزشی به وجود می‌آید که متناسب با نیازهای جمعیت دانشجویان امروزی (که به‌طور مداوم تغییر می‌کند) است. متخصصان آموزشی فرایندی برای ارزیابی تلاش‌های دانشگاه‌ها در زمینه تنوع نژادی توسعه داده‌اند که براساس مدل تاریخی دهه 1980 ساخته شده است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته