دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 16:17
اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال؛

اردکانی‌ها محکوم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رأی خود درباره پرونده حمیدرضا سوسن‌آبادی و باشگاه خاتم اردکان صادر کرد.
کد خبر : 318553
36.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رأی خود درباره پرونده حمیدرضا سوسن آبادی و باشگاه خاتم اردکان را صادر کرد. در این رأی آمده است:


جلسه کمیته انضباتی فدراسون والیبال در وقت فوق‌العاده به منظور رسیدگی به درخواست حمیدرضا سوسن آبادی بازیکن باشگاه خاتم اردکان در لیگ برتر والیبال سال 96 مبنی بر درخواست الباقی مبلغ قراردادش پیرو جلسه قبلی کمیته انضباطی به تاریخ ۹۶/۹/۲۷ تشکیل است. در جلسه مذکور نماینده‌ای از باشگاه حاضر نگردیده است. لیکن در لایحه ارسالی مورخ ۹۷/۹/۱۸ و مذاکرات تلفنی ۹۷/۹/۱۶ به عدم همکاری باشگاه با نامبرده تصریح نموده‌اند و به صورت یکطرفه قطع همکاری باشگاه را اعلام داشته‌اند. سوسن آبادی در جلسه رسیدگی اظهار نمودند تمایل به ادامه همکاری با باشگاه جهت رفع اختلافات و جلب رضایت بازیکن یاد شده فرصت کافی اعطا گردد که متأسفانه باشکاه خاتم اردکان الباقی مبلغ قرارداد نامبرده را تا‌کنون پرداخت ننموده است‌. همچنین نامه ارسالی از سوی کمیته انضباطی از تاریخ ۹۷/۵/۳۰ با قید مهلت 10 روزه جهت حل و فصل موضوع مورد امعان نظر واقع نگردده است. بنابراین کمیته انضباطی با لحاظ جمیع جهات با اعلام ختم رسیدگی به شرح آتی مبادرت به انشاء رأی نمود.


رأی کمیته انضباطی


نظر به اینکه حمیدرضا سوسن‌آبادی در لیگ برتر والیبال سال ۱۳۹۶ با تیم خاتم اردکان مبادرت به انعقاد قرارداد به مبلغ 900 میلیون ریال‌ نموده است و نظر به اینکه طبق ماده هشت آیین‌نامه سازمان لیگ باشگاه‌ها مکلفند پایان فصل با بازیکنان تسویه حساب نمایند و مبالغ قراردادشان را بطور کامل پرداخت نمایند‌. ازطرفی با استناد به قاعده وفا به عهد و لزوم ایفاء تعهدات و عرف قرار دادهای ورزشی قطع همکاری با بازیکن از سوی باشگاه نمی‌تواند دلیل موجه مبنی بر عدم پرداخت الباقی حق و حقوق قانونی بازیکن تلقی گردد و به غیراز فسخ دو طرفه قرارداد و یا تراضی طرفین ، قطع همکاری یک‌طرفه خللی در تعهد باشگاه مبنی بر پرداخت مبلغ قرارداد بازیکن وارد نمی‌سازد. بنابراین باشگاه خاتم اردکان به پرداخت 450 میلیون ریال بابت الباقی مبلغ قرارداد بازیکن حمیدرضا سوسن‌آبادی محکوم گردید که مکلف است پس از تسویه حساب با نامبرده نسخه‌ای از صورت‌جلسه را به فدراسیون ارسال نماید.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته