دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیزر رسمی نمایش «خاتون» رونمایی شد + فیلم

تیزر رسمی نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم­‌بخش هم‌زمان با اجرای نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر رونمایی شد.
کد خبر : 318552
index.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی نمایش خاتون، تیزر نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم‌­بخش که برای سومین سال پیاپی با ترکیب جدیدی از بازیگران از امروز در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می­‌رود، رونمایی شد. این تیزر از امروز از شبکه‌­های مختلف سیما پخش می­‌شود.


بازیگران «خاتون» به ترتیب حروف الفبا شامل کریم اکبری مبارکه، علی برجی، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، عطیه غبیشاوی، کیمیا ملائی و میلاد محمدزاده است که در این نمایش ایفای نقش می­‌کنند و قرار است روایتگر وقایعی از خرابه شام باشند.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خرابه معروف شام در کنار قصر سبز یزید، مدتی از رفتن اسرا از شهر می‌گذرد و مسئولین حکومتی برای خرید آن خرابه به نزد «آسیه» پیرزن صاحب ویرانه می‌آیند. «آریحا» دختر کوچک نصرانی که یتیم است و نزد عمویش «یوحنا» که تاجر جوانی است به آنجا رفت ­و آمد دارد و با همبازی خود در حجره‌ای مشغول بازی است. مأمورین حکومت در هنگام حضور در خرابه با «حمیده» یکی از غساله‌های شهر که همدم «آسیه» است و «یوحنا» برخورد می‌‌کنند و ...


نمایش «خاتون» روایتی از وقایع خرابه شام و شهادت حضرت رقیه (س) به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم­‌بخش از 22 مهر تا 14 آبان ماه هر روز ساعت 20 در مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.


انتهای پیام/4072/4046/خ


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته