دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هراس قطری‌ها؛

نقشه سرخ‌پوشان برای پاسخ به کُری‌خوانی السدی‌ها

پرسپولیسی‌ها ترجیح می‌دهند پاسخ کُری‌خوانی السدی‌ها را در زمین مسابقه بدهند، مسابقه‌ای که نماینده قطر به شدت از آن هراس دارد.
کد خبر : 318536
0f3411f6-5c34-4324-ad7b-cbaafa066998.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، خوخی بوعلام مدافع السد قطر در جدیدترین اظهارنظر خود از پیروزی مقابل پرسپولیس سخن به میان آورده است، این در حالی است  که نماینده قطر بازی رفت را در خانه با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده است.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ که انگیزه بالایی برای شکست السد دارند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان می‌خواهد پاسخ دندان‌شکنی به کُری‌خوانی السدی‌ها بدهند.


ژاوی و یارانش که در بازی رفت با وجود حضور ستارگان‌ خود نتوانستند از پس شاگردان برانکو ایوانکوویچ برآیند کری‌خوانی خود را آغاز کرده‌اند.


تیم پرسپولیس همواره نشان داده که از بازی‌های بزرگ سربلند بیرون می‌آید و می‌تواند برای هر حریفی ترسناک باشد، حتی برای تیم‌های پرستاره‌ای چون السد.


کمتر کسی فکر می‌کرد که پرسپولیس دیدار رفت مقابل السد را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، اما این اتفاق افتاد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ ناممکن را ممکن کردند و فریرا را دست خالی گذاشتند تا شانس خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاتر ببرند.


مهم‌ترین نکته‌ای که پرسپولیس باید به آن توجه نشان دهد اینکه نباید اجازه دهد غرور کاذب سراغ‌ بازیکنان‌شان بیاید و سرخ‌پوشان باید با انگیزه بالا و تمرکز لازم وارد میدان مسابقه شوند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته