دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 12:05
دبیرکل جمعیت وعاظین کشور:

بدنه دولت نیازمند بازنگری ساختاری است

دبیرکل جمعیت وعاظین کشور، شعارهای رئیس جمهوری درانتخابات را بی‌اساس خواند و گفت: بدنه دولت نیازمند یک بازنگری ساختاری است.
کد خبر : 318470
ام.jpg

عباس امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ضعف کابینه دولت گفت: متاسفانه اکثر نیروهای دولت بازنشسته هستند و بیشتر پست‌های مهم به عهده آنان است.


دبیرکل جمعیت وعاظین کشور، با اشاره به این که معضل بیکاری در کشور بستگی به خروج بازنشسته‌ها از عرصه کار دارد، افزود: تا زمانی که دید رئیس جمهوری نسبت به این موضوع تغییر نکند نمی‌توانیم بر مشکلات موجود جامعه فائق آییم.


وی یکی از دلایل اجرا نشدن قانون بازنشستگی را وجود افراد بازنشسته وابسته به دولت دانست و گفت: بدنه دولت نیازمند بازنگری ساختاری است.


دبیرکل جمعیت وعاظین کشور، شعارهای رئیس‌جمهوری درانتخابات را بی‌اساس خواند و گفت: با این که تشکل‌های سیاسی و احزاب اعلام همکاری با دولت کرده بودند، اما رئیس جمهوری از این ظرفیت استفاده نکرد.


امیری اضافه کرد: تشکیل اتاق فکر، جذب بازنشسته‌ها در آن اتاق و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.


دبیرکل جمعیت وعاظین کشور، به تورم بیش از حد اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع حداقل باید 10 تا 20 درصد به حقوق کارگران و کارمندان اضافه می‌شد.


انتهای پیام/ 4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته