دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 11:32

نگرانی مقام اسرائیلی از انزوای تل‌آویو در عرصه بین‌المللی

رئیس دولت اسرائیل از به انزوا کشیده شدن این رژیم به دلیل اختلاف میان اوباما و نتانیاهو ابراز نگرانی کرد.
کد خبر : 31847

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از جروزالم پست، ریوین ریولین در سخنان خود در این‌باره گفت: تنش‌های اخیر بین نخست‌وزیر اسرائیل و رئیس‌جمهور آمریکا باعث نگرانی شده است، زیرا من برای نخستین بار نشانه‌های انزوای اسرائیل را در اثر این مسائل مشاهده می‌کنم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: من نگران این مسئله هستم که جبهه مخالفتی میان این دو ایجاد شده است و این مسئله بر روابط آمریکا و اسرائیل تاثیر منفی گذاشته است.


ریولین در ادامه افزود: نخست‌وزیر کمپینی را علیه دولت آمریکا آغاز کرده است، این در حالی است که قدرت دو طرف در این زمینه یکسان نیست و این مسئله می‌تواند به اسرائیل ضربه بزند.


رئیس دولت اسرائیل تصریح کرد: اگرچه باید بگویم که نتانیاهو شناخت بیشتری نسبت به من درباره آمریکا دارد، اما با وجود این به اعتقاد من اسرائیل در شرایط کنونی به طور کامل در سطح بین‌المللی به انزوا کشیده شده است.


ریولین در پایان سخنان خود اظهار داشت: زمانی که روابط مقامات دو دولت مانند آمریکا و اسرائیل به تنش کشیده شود، این مسئله بسیار نگران‌کننده خواهد بود. من در این زمینه قصد هشدار دادن ندارم، اما برای نخستین بار من می‌بینم که ما در انزوا قرار داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته