دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 10:38
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به آنا خبر داد:

جذب دانشجو در رشته پرستاری و اتاق عمل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر از پذیرش دانشجو در رشته‌های پرستاری و اتاق عمل در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خبر داد.
کد خبر : 318403
Picture 207 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، محمدمهدی نادری در دیدار نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی که در واحد آزادشهر حضور یافته بود، اظهار کرد: جذب دانشجو در این دو رشته از طریق آزمون بوده و بهمن امسال 25 تا 40 نفر در هر رشته جذب دانشجو خواهیم داشت. 


وی افزود: دو رشته مددکاری اجتماعی و بینایی و شنوایی‌سنجی هم از رشته‌های اولویت‌دار این دانشگاه است که با تلاش نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی امید داریم به‌زودی محقق شود.


رئیس واحد آزادشهر تصریح کرد: دو شرکت خارجی از کشور عراق تقاضای ثبت نام 20 دانشجوی عراقی برای تحصیل در رشته‌های صنایع غذایی،  جامعه‌شناسی و دیگر رشته‌های مورد تأیید بین‌المللی در این واحد دانشگاهی را دارند که در حال فراهم‌کردن مقدمات آن هستیم و انتظار داریم بتوانیم با دریافت کد مورد نظر از دیگر کشورها نیز دانشجو جذب کنیم.


نادری یادآور شد: با توجه به شرایط موجود کشور و تنگناهای اقتصادی در سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد واحد آزادشهر کمترین سخت گیری را در ثبت نام و اخذ شهریه داشته است و تلاش کردیم تا شرایط شهریه را به گونه‌ای فراهم کنیم که دانشجویان بدون دغدغه اقتصادی در این دانشگاه تحصیل کنند.


وی درباره ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان گفت: بوفه دانشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و برای کیفیت بالا و قیمت مناسب به بخش خصوصی 50 درصد در اجاره مکان یارانه دادیم تا در ارائه مواد غذایی این موارد لحاظ شود و انتظار داریم هرگونه مشکل و یا مواردی وجود دارد، دانشجویان به مسئولان اطلاع داده تا تذکرات لازم داده شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فاطمه عسکری راد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
۰
لطفا اطلاعات دقیق تری درباره این موضوع بزاریم.تشکر.
هلدینگ شایسته