دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 11:17

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17 امروز

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت ۱۷ امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه‌های مربوطه، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
کد خبر : 31840

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز 15 مرداد آغاز شده و تا روز چهارشنبه 21 مرداد ادامه دارد.


طبق اعلام سازمان سنجش متقاضیان برای ثبت‌نام در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 از ساعت 17 امروز می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.


متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید با مطالعه اطلاعیه مربوطه در خصوص رشته‌های تحصیلی در مقاطع مورد پذیرش در شهرهای مختلف، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند که این اطلاعیه‌ها نیز از عصر امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


پیشتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا با اعلام اینکه آزمون استخدامی پیمانی مشاغل آموزشی سال 1394 در تاریخ 27 شهریورماه برگزار می‌شود، گفته بود: بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی سال 1394 وزارت آموزش‌وپرورش، از فردا پنج‌شنبه 15 مردادماه، از طریق اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه 21 مردادماه پایان می‌پذیرد.


وی یادآور شده بود: کلیه اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع موردپذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و همچنین مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از فردا، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده، این آزمون در روز جمعه 27 شهریورماه 1394، در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته