دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جوانگرایی عامل برتر استقلال مقابل سایپا/ نقشه دایی برای شکست شفر

تیم‌های استقلال و سایپا در حالی جمعه هفته جاری با یکدیگر مصاف می‌دهند که شفر به جوانان خود می‌نازد و دایی نقشه ضربه نهایی را به شفر در سر می‌پروراند.
کد خبر : 318333

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وینفرد شفر که روزهای بسیار دشواری را در استقلال می‌گذراند به دنبال آماده‌سازی تیمش برای مصاف با سایپا در هفته هشتم لیگ برتر است.


آبی‌پوشان که در بازی آخر با نفت مسجد سلیمان توانسته بودند این تیم را از پیش‌رو بردارند، امیدوارند با برتری مقابل شاگردان دایی گام بزرگی را برای تداوم نتایج خوب خود بردارند.


شفر که دوره جوانگرایی را در تیمش آغاز کرده و حداقل در بازی با نفت مسجدسلیمان به هدف خود رسید می‌تواند دوباره با اعتماد به جوانانش از پس سایپا بربیاید.


سرمربی آلمانی استقلال که اعتقاد ویژه‌ای به جوانگرایی دارد به دنبال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است تا به هدف خود یعنی سه امتیاز مقابل سایپا برسد.


انگیزه بالای جوانان در بازی با سایپا می‌تواند به کار شفر بیاید و دوندگی بالای آنها نقشه دایی را برای غلبه بر استقلال خنثی کند.


در سوی دیگر علی دایی قرار دارد، فردی که راه شکست استقلال را خوب بلد است و بارها نشان داده که می‌تواند از پس آبی‌پوشان برآید.


نارنجی‌پوشان که با 14 امتیاز رتبه یازدهم لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند، نیم‌نگاهی به صدر جدول هم دارند و می‌خواهند با شکست استقلال به صدر جدول برسند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته