دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اصناف با برگزاری نمایشگاه‌های فصلی مخالف‌اند

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مجوعه اصناف با برگزاری نمایشگاه‌های فصلی مخالف‌اند، گفت: بر اساس اطلاعات آماری که اتاق اصناف ایران از نمایشگاه‌های فصلی استخراج کرده، کمتر از پنج درصد مردم از این نمایشگاه‌ها خرید می‌کنند.
کد خبر : 3183

علی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با تاکید بر این که اصناف مسئول برگزاری نمایشگاه‌های فصلی چند ماه گذشته نبوده و نیستند،ادامه داد: این نمایشگاه‌ها به هیچ وجه مورد تایید ما نیست.


او با تاکید بر اینکه اماکن و نحوه برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در تهران به هیچ وجه در شان و منزلت مردم نیست، اظهار کرد: البته ظاهرا در برپایی نمایشگاه بهاره امسال سعی شده زمان به گونه‌ای مدیریت شود که به فعالیت و عرضه آخر سال واحدهای صنفی که فروش فوق العاده دارند ضرری وارد نشود.


وی افزود: در نمایشگاه بهاره قرار است فقط تولیدکنندگان داخلی مایحتاج عید حضور داشته باشند و محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب به مردم عرضه کنند.


به گفته فاضلی، در نمایشگاه بهاره که از ششم تا پانزدهم اسفند ماه برگزار می‌شود ممکن است تمامی تولیدکنندگان برندهای برتر و با کیفیت حضور نداشته باشند، ولی بخشی از این تولیدکنندگان با شرکت در این نمایشگاه کالاهایی را عرضه می‌کنند که به لحاظ کیفیت مورد تایید اتاق اصناف ایران است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته