دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1397 - 16:25
با حضور مسئولان دانشگاهي و استاني انجام شد؛

راه‌اندازي آزمايشگاه «میکرونانوفلوییدیک» در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل

آزمايشگاه «میکرونانوفلوییدیک» با حضور مسئولان دانشگاهي و استاني، دانشجويان و استادان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل آغاز به‌كار كرد.
کد خبر : 318278
IMG_2877.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبيل، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل در این مراسم گفت: این دانشگاه در حال ایجاد اکوسیستم علم و فناوری است و در این راستا تلاش می‌شود تا از نسل‌های نخست و دوم به نسل سوم یا چهارم ارتقا یابد.


اسحق رسولي افزود: در استان اردبیل دست به دست هم داده‌ایم تا اکوسیستم کارآفرینی و فناوری را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم و دانشگاه تبدیل به یک دانشگاه مسئله‌گرا شود و صرفاً در آن مباحث آموزشی نباشد و در این راستا، دانشگاه برای تحقق این موضوع، تمام زیرساخت‌ها را مهیا می‌کند.


وی گفت: برای جامعه‌اي که نیازمند پیشرفت و توسعه است و به سمت فناوری‌های نوین پیش می‌رود، آموزش‌محور بودن دانشگاه‌ها نمی‌تواند هیچ خیر و برکتی داشته باشد.


رسولي ادامه داد: از ایده‌های جديد دانشگاهی در قالب فراهم‌سازی آزمایشگاه‌های مورد نیاز و دیگر زیرساخت‌ها تا رسیدن به مرحله محصول‌دهی حمایت می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بيان کرد: امروز تلاش همکاران در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به بار نشسته و تحولی عظیم در این دانشگاه در حال شکل‌گیری است و شاهد افتتاح آزمایشگاه میکرونانوفلوییدیک هستیم.


وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا دانشگاه آزاد بتواند به دقت مسائل و مشکلات استان را شناسایی و تبیین کند و در مرحله بعد این دانشگاه بتواند در حل این مشکلات و دیگر نیازهای جامعه پیشرو باشد که به تبع آن شاهد پیشرفت و توسعه ملی خواهیم بود.


رسولی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در قالب زیرساخت‌هاي آزمایشگاهی، تسهیلات و ساير امكانات از ایده‌های نو حمایت می‌کند تا این ایده‌ها به مرحله تجاری‌سازی و محصول دهی برسد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته