دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی:

هیأت‌های اندیشه‌ورز اصول دفاعی نیروهای مسلح را تبیین کنند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: باید در همه ابعاد دفاعی قوی بود و در این حوزه هیأت‌های اندیشه‌ورز باید اصول دفاعی را تبیین کنند.
کد خبر : 318277
309694_931.jpg

سردار علی بلالی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا در تحلیل بند 53 فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تقویت بنیه دفاعی حول محور آیه شریفه «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» می‌چرخد؛ یعنی اگر ما خودمان را در ابعاد مختلف نظامی و دفاعی تقویت کردیم این یک بازدارندگی ایجاد می‌کند.


معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه اگر در همه ابعاد قوی باشیم، دشمن هرگز رودرروی ما نمی‌ایستد تصریح کرد: برای تحقق این اصل باید هیأت‌های اندیشه‌ورز نیروهای مسلح، مبانی اصلی را پیدا و پیاده کنند.


بلالی در ادامه با تأکید بر این مطلب که همیشه باید یک گام از توانمندی‌های دشمن جلوتر باشیم گفت: با در نظر گرفتن این اصل می‌توانیم اقتدار خودمان را به رُخ دشمن بکشانیم تا از تعرض‌های احتمالی جلوگیری کنیم.


وی در پایان نقاط قوت‌بخش دفاعی جمهوری اسلامی ایران را این‌گونه بیان کرد: وجود نیروهای باانگیزه و معتقد به نظام، برخورداری از تجهیزات نوین دفاعی و جوانان باانگیزه در حوزه‌های مختلف دانش و فناوری از نقاط قوت‌بخش دفاعی کشور هستند.


به گزارش آنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فراخوانی مشتمل بر 56 بند از تمامی فرهیختگان، کارشناسان و مدیران درخواست کردند که برای ارتقای الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت راهکار ارائه دهند که بند 53 این فراخوان در رابطه با پیشگیری از شکل‌گیری تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران، گسترش بسیج مردمی و تقویت بنیه دفاعی بازدارنده بوده است.


انتهای پیام/ 4079/پ


 


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا سیاسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته