دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 10:07
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 138

پیروزی تیم‌های کرمان، گلستان، لرستان و سمنان در روز چهارم بسکتبال پسران

چهارمین روز مسابقات بسکتبال دسته دوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی تیم‌های کرمان، گلستان، لرستان و سمنان همراه بود.
کد خبر : 31821

به گزارش خبرنگار آنا از سمنان در روز چهارم این مسابقات و از گروه اول تیم‌های کرمان و البرز با هم دیدار کردند. این دیدار با نتیجه 36 بر 35 با پیروزی تیم بسکتبالیست‌های کرمان خاتمه یافت تا با این پیروزی کرمان به نیمه‌نهایی مسابقات راه یابد.


تیم‌های فارس و لرستان دیگر دیدار گروه اول را برگزار کردند که در پایان تیم فارس توانست با ثبت نتیجه 88 بر 32 بر حریف خود غلبه کند. با این نتیجه فارسی‌ها نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


از گروه دوم تیم‌های گلستان و هرمزگان به مصاف هم رفتند. دیداری که برای گلستانی‌ها بسیار مهم بود چرا که با پیروزی در این دیدار صعود خود را به جمع چهار تیم قطعی می‌کردند. با توجه به همین موضوع گلستان از ابتدای بازی بسیار با روحیه و مقتدر پا به زمین گذاشت و توانست با نتیجه 88 بر 65 از سد حریف خود بگذرد.


دیدار چهارم روز آخر مقدماتی دیدار سمنان بود با خراسان جنوبی. با توجه به قطعی شدن صعود گلستان و همچنین سقوط خراسان جنوبی این دیدار برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی داشت. در پایان این مسابقه سمنان با نتیجه 59 بر 41 بر حریف خود چیره شد و به مقام سوم گروه بسنده کرد تا سال آینده هم در دسته دوم حضور داشته باشد.


در مرحله نیمه نهایی مسابقات، تیم‌های فارس با گلستان و کرمان با کردستان دیدار خواهند کرد تا تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شوند.


مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 9 تیم و در دو گروه 4 و 5 تیمی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته