دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 17:34
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 135

صعود بسکتبالیست‌های کرمانی‌ به نیمه‌نهایی با اختلاف یک امتیاز

مرحله حذفی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در واحد همدان با شکست تیم خراسان جنوبی و صعود تیم کرمان به مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.
کد خبر : 31809

به گزارش خبرنگار آنا، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان آغاز شده عصر امروز با صعود تیم کرمان به جمع چهار تیم برتر پیگیری شد.


در نخستین مسابقه برای تعیین چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی دو تیم کرمان و خراسان جنوبی با قضاوت مهناز عمو، فاطمه بهرامی و شیوا قربانی به مصاف هم رفتند که در یک بازی زیبا و نزدیک تیم کرمان تنها با یک اختلاف برنده بازی شد و به دور بعدی صعود کرد.


در این مسابقه تیم کرمان تنها در کوارتر سوم با حساب 16 بر 10 به پیروزی رسید و در مقابل بیرجندی‌ها در کوارترهای اول و چهارم با نتایج 16 بر 12 و 15 بر 14 به برتری رسیدند و هر دو تیم در کوارتر دوم به تساوی 10 بر 10 رضایت دادند.


در نهایت تیم کرمان تنها با یک اختلاف امتیاز با حساب 52 بر 51 برنده این مسابقه شد و راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها شد.


در این بازی آیدا صادق‌زاده از تیم بیرجند با کسب 16 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در مقابل رحیمه مکی از کرمان با به دست آوردن 39 امتیاز به تنهایی تیمش را پیروز کرد.


با این نتیجه تیم کرمان به جمع چهار تیم برتر صعود کرد و تیم خراسان جنوبی در دسته دوم باقی ماند.


در این مرحله عصر امروز سه بازی دیگر برگزار خواهد شد که طی آن تیم‌های قزوین با بوشهر، اصفهان با خوزستان و بروجرد با کرمانشاه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.


در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته