دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اماراتی‌ها به دنبال صید مسی

مالک باشگاه منچسترسیتی می‌خواهد هرطور که شده فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا را صید کند.
کد خبر : 318053

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی فوق‌ ستاره آرژانتینی بارسلونا که از تیم‌های پایه‌ای در جمع آبی و اناری‌پوشان حضور دارد مورد توجه جدی منصور بن زاید آل‌نهیان مالک اماراتی باشگاه منچسترسیتی قرار گرفته است.


براین اساس، آل‌نهیان که از زمان حضور در این باشگاه همواره به دنبال قهرمانی و صید ستاره‌های مطرح فوتبال جهان بوده، می‌خواهد هرطور که شده لیونل مسی را صید کند


پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها که از زمان هدایت این تیم به شدت به دنبال جذب لیونل مسی بوده است درخواست خرید این فوق ستاره را به سران باشگاه متمول انگلیسی داده و طبق شنیده‌ها از سران باشگاه آبی و آسمانی در این مورد قول گرفته است.


البته با توجه به جایگاهی که مسی در بارسلونا دارد شاید جذب وی برای سران منچسترسیتی تنها یک رویا باشد اما اگر مصاحبه‌های مسی را در ماه‌های گذشته مرور کنیم به این نکته پی می‌بریم که در فوتبال هیچ غیرممکنی وجود ندارد، همانطور که نیمار با کوچ به پاری‌سن‌ژرمن رویای الخلیفی را تبدیل به واقعیت کرد.


نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه که برای فرار از زیر سایه مسی بودن بارسلونا را ترک کرد نیز یکی از گزینه‌های منچسترسیتی برای حضور در این تیم است که البته بعید است ناصر الخلیفی تمایلی برای فروش او داشته باشد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته